GixxerGirl
MotOrg ry jäsen
GixxerGirl sanoi:Jahas, taas olin liian myöhään liikkeelläEli ostetaan lippu keskiryhmään mielellään lauantaille, mutta myös sunnuntai käy.
Keskiryhmän lippu edelleen haussa joko lauantaille tai sunnuntaille

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GixxerGirl sanoi:Jahas, taas olin liian myöhään liikkeelläEli ostetaan lippu keskiryhmään mielellään lauantaille, mutta myös sunnuntai käy.

Batmanninja sanoi:Muuttui viikonlopun plänit ja alkoi Motopark kutittaan huomiselle. Kauppahan on tietenkin kiinni ja ketjun viestien perusteella loppuunmyyty.
Kysytään nyt kuitenkin - onko lauantain lippuja saatavilla paikan päältä (nopea tai keskinopea ryhmä)??
savijo sanoi:Ostetaan lippu lauantaille hitaaseen ryhmään.
T. Joni
P. 040 5462256
Jr motoman sanoi:Tere oisin tulossa lauantaina ja on lippu keskinopeaan ryhmään , mietin tässä että onko se sittenkin liian nopea ekaa kertaa kun tulen radalle ja pitäisikö vaihtaa hitaaseenryhmään ja ajotaito 2 koulutukseen.
Hegemoxi sanoi:Olisi sunnuntaille hitaan lippu 0401975062 jäsenhintaan.
Batmanninja sanoi:Muuttui viikonlopun plänit ja alkoi Motopark kutittaan huomiselle. Kauppahan on tietenkin kiinni ja ketjun viestien perusteella loppuunmyyty.
Kysytään nyt kuitenkin - onko lauantain lippuja saatavilla paikan päältä (nopea tai keskinopea ryhmä)??
Varmakaato sanoi:Mulla olisi lauantaille nopeaan ryhmään 1 lippu sattuneesta syystä, jos pystyn niin tulen paikanpäälle katsomaan ajoja mutta jos on pääse niin saat kuvat yms tms kyllä, ja luonnollisesti omakustannehintaan 90€.
0405027026
Batmanninja sanoi:Kiitos. Nyt meni liian myöhään, kamat pakkaamatta, yöpyminen varaamatta, ajoaika vetoautolla yli neljä tuntia Virtasalmelle....
ens viikolla Kymille tällä reseptilläBatmanninja sanoi:^ens viikolla Kymille tällä reseptillä