• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 9.6 - 10.6.2018 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä lyhyt pätkä nopean ryhmän 14.00 setiltä. Jäi setti vähän lyhyeks kun Privateer päätti mennä puita halailemaan :p

Data on melkosen epätarkkaa videolla kun Qstarz jäi jonnekin bussipysäkille lauantaina ja siks piti käyttää kännyn gepsiä.

Kiitoksia ratapäivästä, ja erityisesti Tumpille AT4 -kurssista, oli kiva kuulla ettei tee mitään älyttömän typerää radalla vaikka nyt menikin uuden pyörän totutteluun puolet oman pään kapasiteetista.

Täytynee kemoraan sit säädellä lisää lähinnä ergonomiaa että saisi rennomman ajoasennon niin ei voisi keskittyä olennaiseen enempi.

Oli kyllä hyvä viikonloppu. loistavaa meininkiä radalla ja varikolla. Pakettiautollinen roinaa mukana, mutta silti joutu lainailemaan kamoja. Rengaspaine mittari (Marko FZS ja pitkiss) ruuvilukite (Tami ja Sipi) grillaus (Nitrous) visiirin putsaus spray (pitkiss). Ja taas kerran huomasin että olen parempi neuvomaan kuin ajamaan. Hopeinen gigseri nikkiä en muista. Pari vinkkiä ajolinjoista ja sitten saikin painaa hampaat irvessä että pysyin itse perässä:jippikaijee:

Lauantaina pääsin investointien myötä kokeilemaan ensimmäistä kertaaa miltä ne seosrenkaat tuntuu.

Intoa oli alussa liikaakin, jopa niin paljon että ensimmäisessä setissä vedin ylämäen huipulla olevan mutkan suoraksi (eka kerta motoparkissa). Tuurilla ja taidolla (=eli tuurilla) pyörä pysyi siinä röykytyksessä pystyssä ja sain pysäytettyä pyörän juuri ennen kuin aita tuli vastaan :paikallatuulee: Siitä ajo onneksi rauhoittui ja omaksi parhaaksi jäi 1,39:0.

MyRa sanoi:
Tässä lyhyt pätkä nopean ryhmän 14.00 setiltä. Jäi setti vähän lyhyeks kun Privateer päätti mennä puita halailemaan

sori :no: kävin hakemassa tytölle kukkasen saappaan kärjellä...

MyRa sanoi:
Tässä lyhyt pätkä nopean ryhmän 14.00 setiltä. Jäi setti vähän lyhyeks kun Privateer päätti mennä puita halailemaan :p

Halailu tapahtui siis kohdassa 7:15 tolla videolla. Oli kuulemma varikolta katsoen melkoinen pölly.

PrivateeR sanoi:
Halailu tapahtui siis kohdassa 7:15 tolla videolla. Oli kuulemma varikolta katsoen melkoinen pölly.

Lippu 2:lle ei näkynyt mitään...

Jonezi sanoi:
Lippu 2:lle ei näkynyt mitään...

Varikolle/kioskille asti näky pölypilvi. Siinä katteltii Lightyearin kanssa et sellasesta paikasta nousee pöllyä et nyt saatto käydä pahemminki..
Onneksi ei!!! :peukutpystyyn:

Kiitokset järkkäreille ja Tampereen pojille telttapaikasta. :;): Tuli pyörittyä sunnuntaina hitaassa ryhmässä punaisella nakubemarilla. Näyttikö se meno lippumiesten silmiin mitenkä hirveältä? On tullut ajeltua ko. Radalla jonkun verran autolla ja kuvittelin että mopolla olis päässyt kovempaakin, mutta ei se niin helppoa ollutkaan. Noh ens kerralla mennään piirun verran kovempaa...

JMH sanoi:
Nää dronekoosteet on hyvä nyyheetti.

Kiva kuulla että maistuu. Jos ketään ei kiinnostaisi ja porukan mielestä otokset olisivat vaan paskoja, niin miksi enää raahautua satojen kilsojen päähän kuvailemaan kun ei enää itse radalle sopivaa mopoakaan ole :D

Katsoo josko vaikka tänä vuonna tulisi muillekin päiville vapaiden osuessa kuvaamaan :)

Jassu sanoi:
Kuten ajajakokouksessa mainittiin, niin sekä varikolla että radalla liikkui myös kuvausdrone. Tässä tuotosta ehkä hieman normaalista poikkeavasta kuvakulmasta :

https://youtu.be/PO11t6wN0r8

Tosi makee video näitä lisää. :WAZAAP:

Ja kiitos kaikille hauskasta viikonlopusta oma ajo ei kulkenut mutta ei aina voi onnistua. 1.41.9 jäi parhaaksi.

Kiitokset kaikille ratapäivästä. Jassulta taas huikeeta dronekuvaa.

Kenelläs oli kakkos mutkassa gopro session kuvaamassa? Etsin siinä aikani kuluksi apeksia ja satuin huomaamaan tuon kameran siinä. Olis kiva nähdä siitäkin kuvakulmasta materiaalia.

Lähetetty minun F8131 laitteesta Tapatalkilla

Pitkiss sanoi:
Kiitokset kaikille ratapäivästä. Jassulta taas huikeeta dronekuvaa.

Kenelläs oli kakkos mutkassa gopro session kuvaamassa? Etsin siinä aikani kuluksi apeksia ja satuin huomaamaan tuon kameran siinä. Olis kiva nähdä siitäkin kuvakulmasta materiaalia.

Lähetetty minun F8131 laitteesta Tapatalkilla

Mä laitoin pariks setiks gopron siihen apexiin. Melkosta Norppa livee se on kun äijiä vaan vilahtaa ohi sillon tällön mut voinhan mä uppia ne pätkät tuubiin jos jotain kiinnostaa. Ihan hassuja kuvia siitä saa kun pysäyttää videon sopivassa kohtaa.

Jassu sanoi:
Kiva kuulla että maistuu. Jos ketään ei kiinnostaisi ja porukan mielestä otokset olisivat vaan paskoja, niin miksi enää raahautua satojen kilsojen päähän kuvailemaan kun ei enää itse radalle sopivaa mopoakaan ole :D

Katsoo josko vaikka tänä vuonna tulisi muillekin päiville vapaiden osuessa kuvaamaan :)
Löytyyks tommoseen värkkiin jotain piuhan päässä roikkuvaa mikkiä ett sais mopojen äänenkin?

Jassulle kiitoksia dronematskusta. Hienoa erilaista kuvaa :thumbup:
Järkkäreille suurkiitokset mukavista päivistä.

Tässä vajaa 40min katseltavaa tylsiin työhetkiin kakkosmutkan apexista sunnuntailta 15.00 Nopean setti + 15.20 Keskiryhmän setti.

Back