Kipe_ sanoi:Annetaan sunnuntain (10.6) liputusvuoro
^^ Tämä vielä tarjolla.
Kellään ylimääräisiä polvipaloja? Voisin ostaa jos kuskautuu motoparkkiin. Aina jotain unohtuu ostaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kipe_ sanoi:Annetaan sunnuntain (10.6) liputusvuoro
Savage74 sanoi:Ostetaan hitaaseen ryhmään lippu la tai su. Tarvittaessa molemmat. Varma ja nopea maksu. Nollaneljänolla 5572195
vile sanoi:Eikös kaupassa näytä vielä olevan sunnuntaille hitaaseen ryhmään vapaita?
Soikkeli sanoi:Lauantain liputukset lisätty aloitusviestiin.
Salmon sanoi:Mahtuisiko jonkun PK-seudulle päin tulevan kyytiin pieni ja hiljainen rouvashenkilö sunnuntaina
Ite jään savoon kesäloma valmisteluja tekemään, mutta rouvan pitäisi päästä sunnuntaina Espooseen tai johonkin seutulippuvyöhykkeen sisäpuolelle
Salmon sanoi:Mahtuisiko jonkun PK-seudulle päin tulevan kyytiin pieni ja hiljainen rouvashenkilö sunnuntaina
Ite jään savoon kesäloma valmisteluja tekemään, mutta rouvan pitäisi päästä sunnuntaina Espooseen tai johonkin seutulippuvyöhykkeen sisäpuolelle
MyRa sanoi:Onkos noissa liputusvuoroissa jotain häikkää kun mun nimeä ei ole listoilla ja kuiteskin on tilausvahvistus tullut liputusvuoroista la ja su?
Habbax sanoi:On niissä häikkää, minäkin olen antanut lippu vuoron eteenpäin käyttäjälle Lowkku ja laittanut ratavastaaville viestiä ja silti minun nimi komeilee listassa.
Mutta eipä se haittaa, ilmoitan eteenpäin hänelle jolle lippuvuoroni annoin.