• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 7.-8.9.2024 (La-Su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonezi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jonezi

Ratavastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Rata ja koulutus
Motorg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Motoparkissa 7.-8.9.2024 (la -su). Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 75€, muut 90 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 105 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ajoharjoittelutapahtumien toimitusehtoihin voi tutustua täältä.

Päivien aikataulut:

Lauantai

08:45-09:14 Ilmoittautuminen
09:15 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
10:00 Ajot alkaa
11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
18:00 Ajot päättyy

Sunnuntai

08:45-09:14 Ilmoittautuminen
09:15 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
10:00 Ajot alkaa
11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
18:00 Ajot päättyy

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Pidätämme oikeuden liputusvuorojen muuttamiseen, tarkastathan vuorosi vielä kyseisen päivän aamuna.

Liputusvuorot
La 7.9.
[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]Portti[/TD]
[TD]Lippu1[/TD]
[TD]Lippu2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12
[/TD]
[TD]Hamari
[/TD]
[TD]J. Heiskari
[/TD]
[TD]Heikkilä
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]Myyry
[/TD]
[TD]Sandström
[/TD]
[TD]Kämäräinen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Koivuniemi
[/TD]
[TD]H. Heiskari
[/TD]
[TD]Nyfors
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Moilanen
[/TD]
[TD]Merkola
[/TD]
[TD]Karlstedt
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Su 8.9.
[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]Portti[/TD]
[TD]Lippu1[/TD]
[TD]Lippu2
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Moilanen
[/TD]
[TD]Kämäräinen
[/TD]
[TD]J. Heiskari
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]Heikkilä
[/TD]
[TD]Siintoharju
[/TD]
[TD]Suokas
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Hamari
[/TD]
[TD]Sandström
[/TD]
[TD]Karlstedt
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Myyry
[/TD]
[TD]H. Heiskari
[/TD]
[TD]Valkonen
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

MotOrg ry:n ajoharjoittelutapahtumien säännöt löydät täältä.

Ensikertalaisille ja vähän tapahtumissa ajaneille on lauantaina tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa ajoharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ajoharjoittelu infosta.

Molemmat päivät ovat melupäiviä eli radalla ei suoriteta melumittauksia!

Leirin voi käydä kasaamassa varikolle jo perjantaina, mutta portti pidetään kiinni. Eli avattuasi portin ja ajettuasi siitä sisään käy välittömästi sulkemassa portti uudestaan.

Tervetuloa MotOrg ry:n ajoharjoittelupäiville!
Motorg ry:n crew

motorg-trailer-bar.png

Viimeksi muokattu:
Tämän viikonlopun ollessa hieman epävarma annetaan lauantain 7.9. liputusvuoro eteenpäin. Vastavuoroisesti jos on tarjota tilalle keskiryhmän jäsenhintaista lippua, voisin ostaa.

Yhteydenotot 040 8476115.

Edit. Liputusvuoro annettu eteenpäin.

Olen taas paikalla viikonlopun ja minulta voi rohkeasti tulla kysymään apua esimerkiksi renkaan vaihtoon tai muihin teknisiin kysymyksiin.

Korvauksen voi laittaa omantunnon mukaan, menee lyhentämättömänä juniorin kisakassaan.

Ratamartta palvelun lanseeraaminen Alastarolla olikin ilmeisen haluttu palvelu.

Soikkeli sanoi:
Olen taas paikalla viikonlopun ja minulta voi rohkeasti tulla kysymään apua esimerkiksi renkaan vaihtoon tai muihin teknisiin kysymyksiin.

Korvauksen voi laittaa omantunnon mukaan, menee lyhentämättömänä juniorin kisakassaan.

Ratamartta palvelun lanseeraaminen Alastarolla olikin ilmeisen haluttu palvelu.

Oli kyllä hyvä ja kaivattu palvelu varikolle! Madaltaa kynnystä myös kysellä tyhmiä kun saa vähän vastapalvelukseksi sponsoroida junnua :orgmp:

Moro,
Taas oisin yhteismajotusta kyselemässä viikonlopulle.
Motoparkin sivuilta löytyy 4 hengen mökkejä ja yksi 8 hengen rantatalo. Onko jollain jo arpa vetämässä johon pääsisi mukaan? Tai vaihtoehtoisesti halukkaita mökkiin jos varailee..
EDIT: En itse pääse paikalle kuin ehkä päiväseltään

Annetaan liputusvuorot La ja Su.

Saa ajaa haluamassaan vuorossa ja saa ilmaisen lounaan. Mielellään samalle henkilölle.

Voisin ottaa tuon liputuksen. Siis molemmat. Oliskohan aika palata rikospaikalle. :crash:

edit. Eli mennään järjestyksessä, nuo Keminemin siis.

Onko ketään tulossa paikalle joka asuisi Lappeenrannassa päin? Olisi yksi vanne Lweldille vietäväksi

tilastotappio sanoi:
Onko ketään tulossa paikalle joka asuisi Lappeenrannassa päin? Olisi yksi vanne Lweldille vietäväksi

Minä olen Lappeenrannasta. Tulen sunnuntaina ajamaan ja vanteen toimitus onnistuu.

karjala sanoi:
Minä olen Lappeenrannasta. Tulen sunnuntaina ajamaan ja vanteen toimitus onnistuu.

Mahtavaa. Pistä viestiä nol4nol7387618 niin sovitaan

Aamiaista on tarjolla klo 7.45-9.15. Aamiainen sisältää mm. itse leivottuja luomusämpylöitä, luomukaurapuuroa, luomukananmunia, nakkeja ja pekonia, luomukahvia ja -teetä. Aamiaisen hinta on 13 €/hlö. Jos maksat aamiaisen majoitusmaksun yhteydessä, aamiaisen hinta on 12 €/hlö. Jos kokonainen aamiaispaketti on liikaa, on vaihtoehtona myös esim. kahvi+sämpylä täytteineen 7,50€ ja puuro+kahvi 3,50€.

Keittolounasta on tarjolla rataravintolassa klo 12-15. Lounaan hinta on 10 €. Hintaan sisältyy keitto, salaattipöytä, leipä&levite, juomat sekä luomukahvi/-tee. Tarjolla on sekä liha- että kasviskeitto. Rataravintolassa on myynnissä myös mm. kylmiä ja kuumia juomia, täytettyjä sämpylöitä, pullaa ja muita makeita herkkuja.

Leirintäalueen ravintolasta saa grilliruokaa, pizzaa ja salaattiannoksia sekä juomia perjantaina ja lauantaina klo 19-20.30. Maksuvälineinä ravintoloissa käyvät käteinen ja kortit.

Rantasauna on lämpimänä lauantaina klo 18.30-22. Naisten ja miesten vuorot jaetaan toiveiden mukaan.

HeikkiJau sanoi:
Moro,
Taas oisin yhteismajotusta kyselemässä viikonlopulle.
Motoparkin sivuilta löytyy 4 hengen mökkejä ja yksi 8 hengen rantatalo. Onko jollain jo arpa vetämässä johon pääsisi mukaan? Tai vaihtoehtoisesti halukkaita mökkiin jos varailee..
EDIT: En itse pääse paikalle kuin ehkä päiväseltään

Vaikka peruitkin, niin itse olisin majotuksesta kiinnostunut. Tulen lauantaina ajamaan, eli pe-la yölle. Mitäs mahdollisuuksia siellä olisi?

Totowolf sanoi:
Vaikka peruitkin, niin itse olisin majotuksesta kiinnostunut. Tulen lauantaina ajamaan, eli pe-la yölle. Mitäs mahdollisuuksia siellä olisi?
Majoitus kiinnostelee myös.

Totowolf sanoi:

Laitoin Motoparkkiin kyselyä majotuksesta. Katsotaan mitä siellä on vapaana.

MYYTY
M: keskiryhmään jäsenhintainen lippu la ja su.

t. Jari

nollaviisinolla-53ysiysi164

Hop!

Jos jotain kiinnostaa tutustua lauantaina klo 8.00 --> Motoparkin rataan, niin kierrän sen kävellen ja kerron omasta näkökulmastani, kuinka radan näen.

Siis 8.00 siitä kohden, mistä radalle mennään motolla. Tähän menee hieman vajaa tunti ja sen jälkeen ehtii vielä ilmottautumaan sekä ajajakokoukseen.

Taustoista sen verran, että itse ajelen nopeassa ryhmässä ja näkökulma myötäilee varmaankin sitä tekemistä, mutta kaikki ovat vauhtiin katsomatta tervetulleita ja uskoisin, että jotain ideaa ainakin radan linjoista ja erityistä huomiota vaativista paikoista tarttuu täältä mukaan.

Virallinen org koulutus tai tarjooma tämä ei ole, mutta tälläisiä tulee välillä ja välillä ei, riippuen lähinnä kysynnästä ja siitä, onko asialle joku vetäjä 🙂

-Mikko

Back