Olen molempina päivinä keskiryhmässä osittain ehkä siksi, että emmin liian kauan, kuuluisinko hitaaseen vai keskiryhmään, ja hidas oli sillä välin myyty loppuun. Kemorassa olin kirkkaasti keskiryhmää edellisellä kerralla, josta on kyllä jo muutama vuosi aikaa, mutta mutta... toivottavasti en olisi nyt sitten kirkasta hidasryhmää vaikka keskiryhmässä ajelenkin.
Jos en halua/uskalla/viitsi ajaa pääsuoraa yli kahtasataa, niin tekeekö se kierrosajasta sitten automaattisesti niin surkean, että tippuisin sillä kriteerillä hitaaseen kategoriaan? Vauhti kyllä nousee aina rataviikonlopun aikana, mutta mitään en kykene lupaamaan ennen kuin siellä paikan päällä ollaan ja kurvaillaan. Lisää skraaduja polvipaloihin olen kuitenkin hakemassa, kun sille tielle olen jo päässyt.
Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?