kawsu sanoi:Tuolla muutama kuva n.300 kuvan joukosta. Kuvat lauantailta 16.40-17.20
https://www.flickr.com/photos/53751741@N04/albums/72157657789328301
Mikäs siinä ettei niitä loppuja kuvia saa nähdä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kawsu sanoi:Tuolla muutama kuva n.300 kuvan joukosta. Kuvat lauantailta 16.40-17.20
https://www.flickr.com/photos/53751741@N04/albums/72157657789328301

Samaa mieltä.S^Hansu sanoi:Nimenonaan tuosta syystä kaikki vaan heti jakoon, halukkaille rawit ja erikseen esille parhaista muokatut versiot.
Myöskin kuvia odotteleva, vaikken juuri hyvää kuvaa itsestä odotakkaan.
Mutta siis, kaikki tyylillään.![]()
Tämä. Kyllä tulee vähän väliä tarkastettua jokohan, mutta olen 100% samaa mieltä tästä.Goofy S sanoi:Mä ehdotan että annetaan Holtsulle a) työrauha b) vapaus tehdä harrastustaan haluamallaan tavalla.
Ei viitsittäis kritisoida asiaa täällä julkisesti, päinvastoin, ollaan kiitollisia työstä joka meille tehdään täysin pyyteettömästi.
kawsu sanoi:Tenniskyynärpää ja miljoona muuta kuvaa jonossa.. Enkä kyllä kehtaisi millään laittaa mitään ankeita RAW->JPEG suoria käännöksiä mihinkään näytille. Olisi kiva jos kuva näyttäisi katsottavalta muidenkin kuin kuskin mielestä. Itse en ainakaan jaksa selata 1000 kuvaa edes katsoakseni olenko itse joukossa.
katso liitettä 8115
katso liitettä 8116
Tuossa muokattu kuva ja suora RAW malliksi. En tiedä mitä Holtsu kuvilleen tekee, mut jos itse säädän kuvan mieleiseksi, niin se on helposti 15min/kuva.. 300x15min jne.. kevyt muokkaus vaikka 3min..1000kuvaa x 3min.. jokainen ymmärtänee pointin. Holtsullakin hurja urakka, vaikka menis 1min/kuva.![]()
ex-naked sanoi:Aika vähän vielä näkynyt kuvia päiviltä. Tais olla useampikin kuvaaja paikalla.....no odotellaan![]()
juaalton sanoi:Olisiko ihan hullu ajatus että org. ratalippuihin olisi ympätty sisään automaattisesti valokuvaajan palkkiot jatkossa?
shyhander sanoi:Ja kuvaajalle toisi myös "vastuuta" kuvata satoi tai paistoi, ja myös pitää kirjaa että kaiksita on sitten samanlaisia kuvia ja sama määrä, myös eri ratapäivien kesken. Muuten menee hiukan epämääräiseksi että kuka saa ja kuka ei vaikka maksoi.

S^Hansu sanoi:Suizaki? Olenko pahasti missannu, jos en nyt yhdistä kuka olet.
![]()
Määrittele "edustuskelpoinen", onko väliä kuka ajaa kunhan on musta-valkoinen 52 r1 ja pitääkö olla ratapäiviltä.suizaki sanoi:Jos jollain on mustavalkoisesta r1 nro 52 edustuskelposta matskua, niin voin muutaman euron heittää.. ihan sama miltä ratapäiviltä. Yveellä yhteyttä