• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 15-16.6.2013 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
suizaki sanoi:
Moi,

Jos haluat Lauantaina keskiryhmään ja huomaat, että kaupasta on liput loppu, niin voit ostaa nopean ja vaihdetaan ryhmiä keskenään. Sunnuntaina olen valmiiksi nopean seassa.

Ja EDIT: Jos toimit näin, ota tänne yhteyttä, ettei mene monta päällekkäin. Tosin näyttäs noita keskiryhmän lippuja olevan täällä ketjussa myynnissä, joten tuskin tulee tarvetta.

-Mikko K.

Laitoin sulle YV:n.

Kilvettömillä ajaville muistutus:
Tilatkaapa vakuutusyhtiöiltänne vakuutustodistukset liikennevakuutuksen voimassaolosta (ja pitäkää ne mukana kesän ratapäivillä). Saatamme kysyä satunaisotannalla muutaman kilvettömän vakuutustodistuksia. Rata-ajon säännöissähän sanotaan, että kilvettömien liikennevakuutus on pystyttävä todistamaan.

Micky sanoi:
Kilvettömillä ajaville muistutus:
Tilatkaapa vakuutusyhtiöiltänne vakuutustodistukset liikennevakuutuksen voimassaolosta (ja pitäkää ne mukana kesän ratapäivillä). Saatamme kysyä satunaisotannalla muutaman kilvettömän vakuutustodistuksia. Rata-ajon säännöissähän sanotaan, että kilvettömien liikennevakuutus on pystyttävä todistamaan.

Ihan perus vakuutuskirja, jonka vuosittain yhtiö lähettää, kelvannee?

Kahden vaiheilla tässä pähkäilen, lähtisinkö lauantaiksi kameran kanssa -pitkästä aikaa, radan varteen... tietty kelivarauksella, mutta silti. :paikallatuulee:

Jassu sanoi:
Ihan perus vakuutuskirja, jonka vuosittain yhtiö lähettää, kelvannee?

Yep, sellainen kelpaa, kunhan siitä selviää, että mille ajoneuvolle ja mille aikavälille vakuutus on otettu.

Micky sanoi:
Yep, sellainen kelpaa, kunhan siitä selviää, että mille ajoneuvolle ja mille aikavälille vakuutus on otettu.

Ok, kiitos täsmennyksestä. Juurikin nämä tiedot tosta perus vakuutuskirjasta löytyy, toki kukaanhan ei voi tietää etteikö vakuutusta ole kesken kyseisen kauden irtsattu, mutta tätähän ei millään todistuksella voida todentaa.

Holtsu sanoi:
Kahden vaiheilla tässä pähkäilen, lähtisinkö lauantaiksi kameran kanssa -pitkästä aikaa, radan varteen... tietty kelivarauksella, mutta silti. :paikallatuulee:

Tuu ihmeessä! Sääkin näyttää ennusteen mukaan paranevan la päivän mittaan..

Soikkeli sanoi:
Vielä olisi sunnuntaille hitaan lippu jäsenhintaan vapaana. Olen itse paikalla la-su joten käteismaksu onnistuu hienosti paikanpäällä.

o4i-5463557

YR.NO näyttää jo hyvää ajokeliä... Joten :baahaahaa:

ziili sanoi:
Näyttäisi että Motoparkkiin lauantaille 15.6 olisi yksi jäsenhintainen keskiryhmän paikka tarjolla...

-Siili
nolviisnol-4869748

Hep!

Eikö kukaan muka ole vailla keskiryhmän lippua lauantaille? YV tahi SMS niin jäsenhintainen lippu löytyy vielä ensiksi ehtiville (eli keskinopeille...). Hinta 60e?

-Siili
nolviisnol-4869748

Vielä pari päivää! Mut ihan asiaakin. Liekköhän lauantain Ajotaito II ois paikkoja vapaana? Itse ostin toiselta jäseneltä lipun ja kun sitä ei siinä ole niin olisi mukava päästä messiin!

Vislami sanoi:
Vielä pari päivää! Mut ihan asiaakin. Liekköhän lauantain Ajotaito II ois paikkoja vapaana? Itse ostin toiselta jäseneltä lipun ja kun sitä ei siinä ole niin olisi mukava päästä messiin!

Pääset kyllä mukaan. Ajajakokouksen päätteeksi kokoamme Ajotaito kakkoseen tulijat, sekä muut ekaa kertaa Matopurkissa ajavat nippuun. Hyppäät vaan mukaan, niin pääset kurssille.

Moi, onko tietoa onko Virtasalmella bensa-asemaa? (Eihän toi Juvan Shell kaukana ole (23km), mutta kuitenkin..)

Toinen juttu: olisin kiitollinen jos joku (kouluttaja?) viitsisi ajaa kierroksen/pari sunnuntaina hitaan ryhmän eka sessiossa linjoja näyttäen. Pääsen vasta sunnuntaina paikalle ja minulle totaalisen uusi rata. Noh, varmasti ilmankin pärjää, mutta auttaisi pääsemään radan metkuista selville.. :thumbup:

LaMasquerade sanoi:
Moi, onko tietoa onko Virtasalmella bensa-asemaa? (Eihän toi Juvan Shell kaukana ole (23km), mutta kuitenkin..)

Toinen juttu: olisin kiitollinen jos joku (kouluttaja?) viitsisi ajaa kierroksen/pari sunnuntaina hitaan ryhmän eka sessiossa linjoja näyttäen. Pääsen vasta sunnuntaina paikalle ja minulle totaalisen uusi rata. Noh, varmasti ilmankin pärjää, mutta auttaisi pääsemään radan metkuista selville.. :thumbup:

Siellä on niin paljon meidän kouluttajia paikalla, että eiköhän sieltä joku tuohonkin löydy.
Helppo lupailla kun ite oon täällä pallon toisella puolella. :)-

Jäsenhintainen lippu myynnissä lauantaille hitaaseen ryhmään, tavoittaa YV:llä tai o440503912.

Olisiko vielä kellään vapaata petipaikkaa mökissä yhdelle la-su yöksi?

Vesa/nollaneljäsataa 755343

Back