• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 13.6 - 14.6.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
bullet lite hd kuvaa.
numark. kattelen läpi loput pätkä jos sattuis et olisit jääny kameraan, niin voin laittaa tuubin.
http://youtu.be/j4caHjS3fss
liekkö linjat siellä päinkää:)) hyvin ottaa HESD kii pikku woplit bussipysäkin jälkeen.

Tässä on keskiryhmän ruuhkaisaa videota, sunnuntain 11:20 setti taitaa olla, useampikin kanssaratailija näkyy videolla, osa enemmän ja osa vähemmän:

Edit - Oli eka ratavkl tälle vuotta, niin ei oikein ollut mikään osa-alue itsellä kunnossa, enkä oikein uskaltanut edes ohitella :/

Viimeksi muokattu:
Taffu sanoi:
Tässä on keskiryhmän ruuhkaisaa videota, sunnuntain 11:20 setti taitaa olla, useampikin kanssaratailija näkyy videolla, osa enemmän ja osa vähemmän:

https://youtu.be/9g-P_eZ_zyY

Edit - Oli eka ratavkl tälle vuotta, niin ei oikein ollut mikään osa-alue itsellä kunnossa, enkä oikein uskaltanut edes ohitella :/

katos. olin tossa teijän edessä tukkona tosta 4.15 alkaen..
piti ajella mahdollisimman rentoo vetoo vaa ku lauantai söi kaikki mehut eli puristanu ihan liikaa uudella radalla.
Ei näköjään silti oo malttanu olla avaamatta omaa täysii.. No kiitos ja anteeksi

tuhti sanoi:
katos. olin tossa teijän edessä tukkona tosta 4.15 alkaen..
piti ajella mahdollisimman rentoo vetoo vaa ku lauantai söi kaikki mehut eli puristanu ihan liikaa uudella radalla.
Ei näköjään silti oo malttanu olla avaamatta omaa täysii.. No kiitos ja anteeksi

Ois tuossa kyllä ohi pitänyt päästä, itse arkailin ohittamista ja tuo mun edessä oleva oli ihan yhtä arka, niin ei siitä sitten tullut oikein mitään :) Ja vähän siinä odottelin, että menisi nyt se ensimmäinen kaveri ohi, niin susta ois jossain jarrussa päässy ihan kivasti ohi.

Sippe sanoi:
^Mies ilmeisesti pääsi vähällä, mites pyörä?
Vanteet solmuun, etuhäkki, takahäkin perä, änkkäri, katteet, tankki isosti lommolle, akku ja osa sähköistä lähti irti, takana ollut kamera, kaasukahva, clipari, takajarru-systeemi, kaatumatappi ja jotain pientä... Melkein oli tarrat jo maalatetuissa katteissaki kaikki liimattu :grin:

Iso kiitos juutanalle kun sai varaosia jo varikolla, tänään taas parsimaan, että saadaan mankeli ajoon gotlantiin.

Kuvaa ja videota lauantailta 2 ekaa settii keskinopeesta, ja loput 4 nopeesta =D huru ja mykke, mutta kuvaaja on jo berliinissä joten joudutaan pikkaasen odottelemaan et ne kuvat löytää ittensä nettiin. Leitellaan linkkii tänne jahka saadaan niitä tulemaan =D

Taffu sanoi:

https://www.youtube.com/watch?v=9g-P_eZ_zyY

Olin tukkona tuossa ensimmäisellä kierroksella. Ajo meni hieman sekaisin, kun kohdassa 1:09 meinasi mennä pyörä liian sisään bussipysäkin kohdalla. Luultavasti nopeutta oli liian vähän, kun tuolla tavalla haukkasi. huh...

Jumitin itsekin arkuuden vuoksi tuohon ruuhkaan.

Kolmone sanoi:
Olin tukkona tuossa ensimmäisellä kierroksella. Ajo meni hieman sekaisin, kun kohdassa 1:09 meinasi mennä pyörä liian sisään bussipysäkin kohdalla. Luultavasti nopeutta oli liian vähän, kun tuolla tavalla haukkasi. huh...

Jumitin itsekin arkuuden vuoksi tuohon ruuhkaan.

En muuten edes muistanut moista, mutta näemmä olen tuonkin noteerannut, kun jätin hajurakoa, enkä yrittänyt loppusuoralla ohi :) Ohittaminen ei onnistunut joo lainkaan, niin kävin varikon kautta kiertämässä, ihan vain löytääkseni saman possujunan vain puoli kierrosta myöhemmin. Sitten päätinkin, että se setti sai olla siinä :P

Mutta hyvä että ehdit korjaamaan, nurmikolle on ikävä mennä tuossa vauhdissa :blink:

Onkos kellään videolla keltaliivisen kouluttajan menoa?
Kävin välillä keskiryhmässä ajamassa nakulla Suzukilla

Olin ajamassa vaan lauantaina.

honda RR sanoi:
v1lle ja numark vilahtaa tässä pätkällä(toinen setti kyseessä, vielä aika varovaista tunnustelua):)

http://youtu.be/0AdQt178Oak

Suuret kiitokset pätkästä, mukavahan se on omaa ajoa nähdä, vaikkei tuosta suurempia analyysejä saa aikaseksi.
Oma kamera ei ikävä kyllä startannut ollenkaan.
Onkos muiden videoille taltioitunut valko/mustan Superduken kohelluksia sunnuntailta?

BANDIT-R sanoi:
Onkos kellään videolla keltaliivisen kouluttajan menoa?
Kävin välillä keskiryhmässä ajamassa nakulla Suzukilla

Olin ajamassa vaan lauantaina.

Mä ratsasin omat videot läpi ni ei näkyny. Olin varmaanki lipulla just ne setit mitkä keskiryhmässä ajoit, mutta sieltä katteltuna oli kyllä räyhäkkään vauhdikasta menoa ja lystikästä katseltavaa:D

Oisko kellään videoo lauantain keskiryhmästä ja/tai ihan normi valokuvia? Ainakin siellä parikin eri kameramiestä päivän mittaan heilui.

GuessWho sanoi:
Ai stna ku hauskan ja hyvän näköstä menoa, meinaa kuumetta pukata :blink:

Soittelivat purjehduskerholta ja sanoivat että voisit tuoda sen verkkoalusasun luonnolliseen ympäristöönsä.

Vielä on kesää...:orgmp:

Kyllä on hyvä rata ajaa, harmi kun tulee käytyä vain kerran kesässä.
Ei kellään sattuis olemaan videota lauantain keskiryhmästä (viimeinen setti nopeasta) tai sunnuntain nopeasta, jossa kuvassa näkyis sellainen ei-niin-kaunis-valko-puna R6:nen ?

Onnistunut tänä kesänä hyvin välttelemään kamerat, pitäs varmaan viimeinkin hommata itse sellainen :;):

Back