BANDIT-R sanoi:Itse kans kyselisin petipaikkaa Motopark viikonlopulle.
Varalta otetaan makuupussi mukaan ja patja kärryyn
Mulla on teltassa toinen puoli vapaana jos et muuta keksi ja uskallus riittää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BANDIT-R sanoi:Itse kans kyselisin petipaikkaa Motopark viikonlopulle.
Varalta otetaan makuupussi mukaan ja patja kärryyn
solifer sanoi:Mitenhän nuo kelit viikonloppuna!!Toivottavasti ei ole yhtä kylmä kuten Apparalla 29.5. Toivottavasti en ole pahasti jaloissa siellä!!![]()
solifer sanoi:Mitenhän nuo kelit viikonloppuna!!Toivottavasti ei ole yhtä kylmä kuten Apparalla 29.5. Toivottavasti en ole pahasti jaloissa siellä!!![]()
HPi sanoi:Jos telttamajoitus rupee tuntumaan karulta viikonlopun säässä, kannattaa kysellä majoitusta Pieksämäeltä (ei sinne radalle ole kuin 38 km)esim. Hostelli Wanha Neuvola, Hotelli Savonsolmu tai Lomatrion Motelli![]()
Pekka Pouta tiedottaa Nitrous sanoi:Kovasti näyttäs siltä, että saattaa sataa, mutta voi paistaakin, tahi olla pilvistä, mutta se on varma, että jos ei oo tyyntä niin sit on tuulista. Eli aikalailla normaali suomalainen kesäsää.
ex-naked sanoi:Pekka Pouta tiedottaa ![]()

pupu sanoi:Ja jos jotain jää yli, niin myydään paikan päällä, korotettuun hintaan
pupu, ORG! ratacrew
pupu sanoi:Ja jos jotain jää yli, niin myydään paikan päällä, korotettuun hintaan
pupu, ORG! ratacrew
Nitrous sanoi:Eikös kuitenkin myydä ihan normaalilla "paikan päällä" -hinnalla.![]()

suizaki sanoi:Onko jollain mökissä tilaa PE-LA
-Mikko 0400157750 tai yv
Damsku sanoi:Ja mulla tarvetta edelleen la-su majotukselle, eli jos jossain on paikka tyhjänä pe-su ni voidaan jakaa se mikon kanssa![]()
Juvi sanoi:Kysymys Ajotaito 3-kurssista. Jos lauantaina sataa, pidetäänkö kurssi silti normaalisti?