• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motomarket Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petteri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin n. viikko sitten Turun Motomarketista uuden pyörän, Yamaha FZ6-S, annoin 2004 Kle Kawani vaihdossa.

Itse asustelen pääkaupunki seudulla, joten homma hoidettiin sähköpostilla ja puhelimella, homma toimi hienosti, (välillä joutui odottelemaan yhteydenottoa, mutta kauppaa teki varmasti moni muukin kuin minä), väliraha saatiin heti kohdalleen, kauppias lähetti minulle kuvia pyörästä ja sovimme kaupat puhelimessa ja heti ehdottivat että voivat tuoda pyörän helsinkiin kun pitää hakea muitakin pyöriä täältä päin, (olisin hakenut pyörän turusta mutta kun tuli este) ja pyörä oli sellainen kun oli puhuttu ja toimitettiin kotiovelle, vanha pyörä kyytiin ja nimet paperiin.

Liikkeen palvelusta jäi tosi positiivinen kuva, ei maristu vaihtopyörän tyypistä ja vaikeasta myynnistä.

Ostin sieltä keväällä Rocketin ja täytyy lakkia nostaa, kaikki asiat toimivat, ja palvelu loistavaa...vertailin aktiivisesti Moto-Seinäjokea ja Motomarkettia, MotoMarket vei suvereenin voiton, Turussa päin osataan asiakaspalvelu, hyvä niin!

....ja heti ehdottivat että voivat tuoda pyörän helsinkiin kun pitää hakea muitakin pyöriä täältä päin, (olisin hakenut pyörän turusta mutta kun tuli este) ja pyörä oli sellainen kun oli puhuttu ja toimitettiin kotiovelle, vanha pyörä kyytiin ja nimet paperiin...
Taisi olla tuon sinun pyöräsi toimitus 11.7? Hakivat minun pyöräni Motomarketin kuorma-autolla ja siellä näytti olevan sininen FZ6-S kyydissä. Huomastikos hopeisen Futuran kun tulivat teille?

Minulla kävi aika paljon huonommin Motomarketin kanssa. Ostin pyörän heiltä 27.5, jonka jälkeen se makasi viisi viikkoa korjattavana kolmena eri kertana Helsingin Pyörässä ja Mopossa sekä lopulta Motomarketissa. Jouduin soittamaan kymmeniä kertoja, jotta sain pyöräni kuntoon ja toukokuun lopusta lähtien tainnut olla noin neljä ajopäivää. Motomarket on taisi soittaa kolme tai neljä kertaa minulle päin. Vielä tänäkin päivänä en ole saanut Motomarketilta toisia avaimia pyörääni enkä huoltokirjaa, jonka he lupasivat. Molempia olen kysynyt useaan kertaan.

Laitan tästä asiasta oman threadin kohta, koska minun soppaani sekaantuivat Helsingin Pyörä ja Mopo sekä Motomarket. Itse en voisi kehua kumpaakaan kenellekään.

No mulla meni sit kaikkien teidänkin puolesta päin peetä..
Jos joku haluaa kuulla mitä ko. liikkeen kanssa tapahtui, voin lähettää selostuksen suoraan...
Tänne en sitä laita, niin kauniita sanankäänteitä en osaa että siitä tulisi ihmisten luettavaa.

Hyviä kokemuksia myös mulla Motomarketista.
Mutta liikkeen naismyyjiä tulee välttää
confused_orig.gif

Hyviä kokemuksia myös mulla Motomarketista.
Mutta liikkeen naismyyjiä tulee välttää
confused_orig.gif
Naismyyjä motomarketissa, HUH!

Tapahtui viime kesänä : olin lähdössä pitemmälle reissulle Kroatiaan ja minulle uudesta pyörästäni puuttui takalaukku ja teline. Givi, varma ratkaisu. Soitto puotiin: teline löytyy, laukku myös. Hinta: "miksi kysyt hintaa"....
" ajattelin nyt kysyy, että kannattaako ajaa 240 km jos täältäpäin löytyy halvemmalla"--- " siis mä en tykkää yhtään tollasista tinkaajista, me ollaan sentään maahantuojia, muut EI voi myydä halvemmalla"...." mut tääl kuitenki myydään, hinta on.." ..."ihan sama, otatko vai et, yks on hyllyssä!"
**tutti hakea, oli ainoa liike jolla oli hyllyssä teline, muuten olis joutunu siirtään matkaa. Laukun sain muualta turusta huomattavasti edullisemmin. Myyjänä Lau** - niminen tyttönen.

Ainiin, plussana voi mainita, että sain avaimet lainaksi verstaan puolelta, että sain sen telineen kiinni.

Viime kesänä ehkä saman myyjän kanssa asioin ja minulle jäi vain positiivinen kuva - teline ja laukut olivat silloin edullisimmat.

Pitänee tänä kesänä käydä oikein paikan päällä viemässä ne ruusut kun ei viime kesänä ehtinyt
blush.gif

Onko ko. tyttö edes hyvännäköinen? Kannattaako stadista saakka lähteä ostamaan takalaukkua?

ööh, siis halvan hinnan takia, ei sen tytön takia...

Onko ko. tyttö edes hyvännäköinen? Kannattaako stadista saakka lähteä ostamaan takalaukkua?

ööh, siis halvan hinnan takia, ei sen tytön takia...
Myyjien peruslähtökohtana pitäisi olla asiakaspalvelu, prioriteetteihin ei kuulu olla hyvännäköinen. Tietty saa olla, mutta sillä ei sais olla merkitystä ammatinvalintaan puolin eikä toisin.

Homma on toistaiseksi toiminut kyllä ihan kiitettävällä tarkuudella eli plussat Moton pojille ja tytölle.

Hups... tuli sen verran monta pyyntöä stoorista että taidan kirjoittaa sen tänne kumminkin...
Koitan käyttää kauniita sanamuotoja ja sen takia kirjoitan sen ajatuksen kanssa...

No niin... tuli pyydettyä mp-messuilla vaihtotarjous K1200S moposta. Vaihtoon meni mun "vanha" FJR. Homma alkoi ihan lupaavasti eli tarjouksen sain e-postiin jo eilen. Välirahatarjous oli ihan ok eikä siihen ollut muuta lisättävää kuin sivulaukut. Nehän maksavat Bemariin ihan heterona,mutta minkäs teet?
crazy.gif
Soitin myyjälle ja hän sanoi, että kaupat voidaan tehdä tässä ja nyt ja hän lähettää kauppakirjan postitse. Istuin muuten juuri tuolla hetkellä ***kalla!
biggrin.gif
Siellä ne hyvät ajatukset syntyvät! Sovittiin, että vanha haetaan ja uusi tuodaan parin viikon päästä ja "ei sillä välirahan maksamisella ole mitään hoppua"!
Tuolla länsirannikolla taidetaan hallita kaupanteko ilman sen kummempia ostajan ja myyjän välisiä livekohtaamisia?
tounge.gif

Tässä vaiheessa olen ruusuja antamassa, mutta annan lopullisen raportin mahdollisten ruusujen/risujen kera, kunhan uusi lelu on omassa tallissa!

Joo, kyseisessä liikkeessä olen myös asioinut (paria pyörää vuokrannut joskus aiemmin ja syksyllä ostin oman) ja täytyy antaa ruusuja. Aina on kaikki sujunut hyvin ja puheet ovat pitäneet.
thumbs-up.gif

Itse olen useimmiten käynyt paikan päällä, Turussa kun asun, mutta myös puhelimitse on tullut asioita hoidettua, itse asiassa pyöräkaupat satuttiin lopullisesti sopimaan puhelimessa.

Paras hyvitys vanhasta. Kyseltiin kaikilta jälleenmyyjiltä mailitse tarjoukset. Lisävarusteet ruuvataan valmiiksi paikalleen ja pelien pitäisi olla valmiit haettaviksi huhtikuun alussa. Tähän asti kaikki
smile_org.gif
Sai sitten myytyä kerralla 2 uutta... kohtuu iso kauppa, jos sieltä varusteista sais vielä %:ja pois ja homma menee sovitusti loppuun, niin pitää sitten täällä hehkuttaa.
biggrin.gif

Hyvin on toiminut ainakin meikäläisen kohdalla; spostilla vaihtotarjous ja sitten hakemaan pyörä; kuka siellä Turussa nyt kahteen kertaan kävisi..
Eli ei sijaintia lukuun ottamatta mitään pahaa sanottavaa ko putiikista.

Back