• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motomanninen, Vaajakoski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -dq-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ole saanut kauppoja aikaiseksi Mannisen kanssa kertaakaan, kun aina joku muu on ehtinyt napata pyörän nenän edestä mitä olen katsellut
smile_org.gif
.

Mutta mukava meininki, pyörät pääsääntöisesti hyviä - mutta joukossa on ollut muutama pommikin mitä olen katsellut (tiivisteliimat tursuu koneen joka välistä ym.).

Edellisen pyöräni ostin Manniselta, ja vain positiivista sanottavaa mullakin. Hinnoista voi oikeasti tinkiä, ja pyörän sain keskellä talvea sinne minne halusin. Kaikki rekisteröintihommelitkin hoiti ihan niin kuin oli sovittu.

Myös yks työkaveri osti Banditin sieltä, eikä hänelläkään mitään ongelmia.

Itse olen Hannun kautta hommannut kolme pyörää ja homma on aina toiminut loistavasti. Olen katsonut pyörät ajoreitin varrelta ja Hannu käynyt ne paikan päällä katsomassa ja poimimassa kyytiin jos hyviä olleet.
Voi antaa pelkästään positiivista palautetta hyvästä ja reilusta palvelusta! Suosittelen  
bowdown.gif

Vanha uutinen, itse Manninen löytyi jo joku aika sitten.
Ja kuulemma omasta mielestään ei edes ollut kateissa.

Yhden pyöräkaupan tein ja hyvä oli palvelu. Toivottavasti firma pyörii, ajoin ohi pari viikkoa sitten, kovin näytti hiljaiselta.

Back