Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuota aiemminkin nähty, että "kuumille" kuskeille annetaan hyviä osia. Eikä ole italotiimissä ollenkaan poissuljettu juttu. Viime kaudellahan Simoncelli ei alussa ollut tehtaan ykköskuski, mutta kun tulokset olivat hyviä niin parempaa palikkaa alkoi tulemaan. Toki eri luokka kyseessä ja mestaruustaisto KTM:ää ja Kalliota vastaan mutta kuitenkin.Tehtaan tuki esim. Kalliolle riippuu toki paljon mm. Mikan esityksistä kauden mittaan.
Näytät omistavan netin ja tietokoneen, jotenka: Myp2p.eu Ja pistät tuota kautta näkymäänHienosti ajettu Mikalta. Perkele, kun tänä vuonna en näe noita kisoja mistään.![]()
Milloin tulee GPMOTOJEN?Kohta alkaa piikkisten aika-ajot![]()
Kiitti, tuota kokeilin eilen ja siellä oli TVants (windows only -ohjelma, käytän linuxia) streami, mutta esim. BBC näyttää briteille netissä kisat, joten proxyja käyttämällä voi nekin saada näkyviin.Näytät omistavan netin ja tietokoneen, jotenka: Myp2p.eu Ja pistät tuota kautta näkymään![]()
Aika hyvin, aika hyvin.Aika-ajoissa 10, kilpailussa 8. Rossi taas ottaa kolmannen paikan ja voittaa kilpailun. UGH, olen puhunut.
motogp.com:Toivottavasti Hayden selviää Buranalla, lensi niin korkealta ja kovaa että selkänikamat on kovilla.
Eniromaista! Kallio on parempi kuin Melandri, Elias, Toseland, Pedrosa, Gibernau, Hayden yms kädettömätMotoGP Qualifying Practice Classification
Näillä ohjeilla saa BBC:n lähetykset katsottua UK:n ulkopuolella. Itse olen Formulat tuolta bongaillut. Todella hyvä kuvanlaatu ja moitteettomasti on toiminut tähän asti.mutta esim. BBC näyttää briteille netissä kisat, joten proxyja käyttämällä voi nekin saada näkyviin.