• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotoGP-kausi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turder
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän offtopic, mutta tein mielenkiintoisen havainnon selostuksen kielestä eurosportilla. Tyttöystävän digiboksi halus tarjota kaikki kielet päällekkäin yhtenä sekamelskana, jos kielen valinta oli automaatti asennossa, tais olla neljä eri kieltä. Suomen sai kuulumaan kun valitsi käsin norjan selostuksen ja siitä kuulumaan vain oikeenpuoleisen kanavan. Oma boksi kyllä löytää kielen oikein.

Kauden alkua olen kyllä odottanut! sitten iltakisa on ihan mukava kauden aloitus!

Mikalle toivon menestystä!  
062802jumpie_prv.gif

hayden on mestarisuosikkini kuninkuusluokassa.

Varmaa on ainakin, että Stoner/Ducati -yhdistelmä ei ole yhtä ylivoimainen kuin viime vuonna. Toivottavasti kukaan muukaan ei kerää samanlaista kaulaa, vaan nähtäisiin taas semmonen jännänpuoleinen kausi.

Vaikka kyllä Ducati sen sitten lopuksi saa hoitaa kotiin...

Hieno kisa oli piikeissä, mutta kyllä on väsynnyttä ja innottoman tuntuista selostusta eurosportilla. Eilenkin aika-ajoissa nukahdin kesken motogp:n ja puolikkaita en just nähny unen takia juuri ollenkaan. Tuloksiakin sai etsiä tänä aamuna ties mistä.

Mitenkäs Rossi vielä noin unessa oli aika-ajoissa. Luulen kyllä että sieltä tullaan vielä lujaa jahka mies heräilee.

Hondan pakoputkiratkaisu on aika mielenkiintoinen. Ratkaisu on varmasti tarkkaan harkittu, mutta näyttää vähän tyhmältä kun toinen putki tulee satulan alta ja toinen on perinteisellä paikalla pyörän sivulla.
Kaikissa v4 koneisissahan se on noin, ducatissa myös, pitää saada yhtä pitkät putket etu ja taka -pytyille.
Siis onko tuo jokin sääntö noissa vai pelkästään suorituskykyä ajatellen?

Tajusin juuri, että kisa tulee jälkilähetyksenä Neloselta. Olipahan kiva surffailla kanavilla kun Eurosportilta näki ihan vahingossa miten kisassa kävi.
veryangry.gif

Taisi Mikan kypärässä olla tilaa vielä yhdelle mainokselle.
biggrin.gif

Eipä ollut. Oli koko kypärä myytävänä.
confused_orig.gif
confused_orig.gif

Olihan taas jännä kisa 250cc:ssä. Luulin että Nelonen näyttäisi suorana mut ei se sit näytä. Eurosportilta tuli itse väijyttyä

Tajusin juuri, että kisa tulee jälkilähetyksenä Neloselta. Olipahan kiva surffailla kanavilla kun Eurosportilta näki ihan vahingossa miten kisassa kävi.  
veryangry.gif
Aivan sama homma kävi itellä. Pikkusen katkera oon kyllä Neloselle, kun ensin mainostetaan monta kuukautta Kallion kauden avauskisaa ja sit se tuleekin jälkilähetyksenä. No ois kai ite pitäny ottaa selvää. Ihmetyttää vaan miks 125cc näytettiin sit suorana vaikkakin JIMillä mut kuiteskii
veryangry.gif

hienosti alkoi kallion kausi
062802jumpie_prv.gif
minkästeet jos vehkeet ei kule,mut kunnon vääntöä viimeseen asti samalla lailla ku viime kaudella.

kalliohan itse totesi ennen kisaa, että rata ei kuulu mikan lemppari ratoihin ja toivoi olevansa kolmenjoukossa. näin myös kävi
thumbs-up.gif
HArmi ku ite en kerenny kattoo ku lähön ja viimosen kierroksen ku olin töissä.

Hyvät kisat pienemmissä luokissa, MotoGP:ssä ei taideta viimeisten kierrosten voittotaisteluita nähdä tänäkään vuonna...
confused_orig.gif

Ja Nelonen vois edes hiukan rajoittaa tota mainosten määrää...
omg.gif

(toki pitää olla tyytyväinen että näyttävät kisat, mutta silti)

Back