scuuba sanoi:
Jos Markku jättää vielä seuraavan(kin) ajamatta, niin jäljelle jää 9 kisaa, joka tarkoittaa käytännössä sitä että Markun pitää vetää 9 voiton putki että on edes pienet mahdollisuudet mestaruuteen/ sittenkin se riippuu muitten kuskien ristiin ajamisesta.
Alkaa oleen kerroin aika olematon...
Anna joku sopivan hyvä kerroin sitten, mä olen valmis sijoittamaan. Linkkikin kelpaa.
81 pistettä kurottavana jos Dovi voittaa seuraavan ja Fabio korkeintaan neljäs. Loppukaudelle Marcille keskimäärin sija 2, 9x20p = 180pts ja nyt johtavalle keskimäärin 5. sija 9x11p + vanhat 81pts = 180pts.
Kerronpa miksi. Fabio ja Morbidelli ovat menneet hienosti, mutta sekoittavat toisiaan ja Yamahan moottorihuolet painavat päälle, Vinales suoriutuu kuin vuoristoradalla ja Rossin tasaisen vauhdin taulukko riittää top 4:ään lopputuloksissa, Ducatiradat loistavat poissaolollaan loppukaudesta eikä homma vielä heillä toimi muualla, Miller enemmän on vakuuttanut mutta on liian riski kuljettaja, KTM ja Suzuki ovat liian epätasaisia kun ukot kyntävät naamallaan vähän siellä täällä, Binder jokerina.
Jerezissä Marcin vauhti oli suoraa jatkoa viime kauden dominoinnille joten jos mies palaa kunnossa, niin muilla tulee olemaan vaikeuksia vastata. Kilpailijat ovat pelanneet suoraan Marcin pussiin tähän mennessä, miksi eivät tästä eteenpäinkin? Minulla on ainakin vaikeuksia veikata kenestäkään vahvaa suosikkia. Dovi ehkä, jos Ducati paranee, Fabio ehkä, jos Yamaha kestää, Binder ehkä, jos kaikki loksahtaa kohdalleen.
Vaikka 30 jos saa kertoimeksi niin tässä olisi helpointa rahaa sitten Lordin euroviisuvoiton tarjolla. Ei siksi, että kausi olisi jotenkin selvä, vaan siksi, että kaikki on tällä hetkellä harvinaisen epävarmaa.
Desmosedici sanoi:
Nyt tuli punalippu -> pää ja renkaat sulivat alta pois. Espargarollekaan ei tullut mieleen ottaa napsu pois vauhdista, kun ajoi melkein joka mutkan pitkäksi uusintastartin jälkeen.
Oli kuulemma medium-takarenkaat loppu joten piti laittaa softi alle taakse. Kukaan ei uskonut että tulisi uusintastarttia ja pitäisi säästää uutta kumia.