Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hidas57 sanoi:Mielenkiintoinen kisa varmaan sille keltaiselle porukalle. Ja sitten piti vielä mennä viheltämään palkintojenjakoon voittajalle. Jostain ihmeen syystä. Mitähän muutaman vuoden päästä...

DPerdrosa sanoi:Kuinka lahjakas toi Pulkkinen oikeesti on??
MotoGP:ssä Dovisizio sentään toinen,joten MM-jahti jatkuu..![]()
hidas57 sanoi:Mitenkäs rata saikaan tuon nimen, joku ajoi Marcon yli muistaakseni.
hidas57 sanoi:Niin, kaikenlaiset henkilökultit johtavat lieveilmiöihin. Tässä tapauksessakin ollaan oltu huuhaan puolella vankasti ja pitkään. Pikkulapsille jo iskostetaan tietty käyttäytymismalli, joka on reilusta urheiluhengestä kaukana. No, onneksi löytyy kovia kuskeja, joilla homma hoituu, ja terveemmältä pohjalta. Vaikea on kuvitella kenenkään muun kuskin edes hyväksyvän moista touhua faneiltaan.
hidas57 sanoi:^Kannatan Rossia, joten minun on pakko olla imbesilli ja se on Rossin syy. Tulispa se mulle kertomaan, miten käyttäytyä.
Ei, huuhaalla ei ole tekemistä älyn kanssa. Paranemisennusteesi on varsin hyvä, muutama vuosi voi mennä ja sitten pieru on haihtunut.![]()
JMH sanoi:Erittelisitkö huuhaata? Pääsee paremmin kiinni.
hidas57 sanoi:En, tämä riittäköön.![]()
JMH sanoi:Uskaltaako Kalliota fanittaa ensi kisassa? Oisin vähän senkin puolella, vai pidänkö tasapuolisuuden vuoksi Bradley-viiriä handussa kanssa? En halua assosioitua huuhaahan.
PrivateeR sanoi:Joo mad respect Zarcolle että jaksoi juosta sen pyörän maaliin asti. Ei toi pyörä paina yhtään mitään, mutta nahoissa pyörän juoksuttaminen on aina painajaista.
No en sun yleiskunnosta tiiä, mutta kyllä mä oisin Alastaron päivän jälkee jaksanu juosta superbikea työntämässä vaikka ajoin tuplastinttejä... Vittumaisin tossa suorituksessa on se että saapas ei anna juosta kunnollaCBR 600RR sanoi:Se MotoGP luokan pyörä painaa VÄHINTÄÄN 157kg. Ei se sillai painakkaan mitään, mut miettiin et kaveri on vetäny ensi kisaa 45min alle ja sen jälkee rupee Usain Boltiks ni ei siinä vaiheessa väliä onko nahat päällä vai ei, ihan helvetin raskasta.
PrivateeR sanoi:No en sun yleiskunnosta tiiä, mutta kyllä mä oisin Alastaron päivän jälkee jaksanu juosta superbikea työntämässä vaikka ajoin tuplastinttejä... Vittumaisin tossa suorituksessa on se että saapas ei anna juosta kunnolla![]()
Olen työntäny Hayabusaa 400m yleisurheilurataa ympäri.... riittääkö testiksi?Nitrous sanoi:Et vissiin oo kokeillu tuota käytännössä jos pidät kevyenä puuhana? Jo puolikas Kemoran katsomosuoraa reippaasti hölkäten pistää puhalluttamaan ihan jonkin verran. Yllättävän paljon vastustaa ratapaineinen sliksi katurenkaaseen verraten.
PrivateeR sanoi:No en sun yleiskunnosta tiiä, mutta kyllä mä oisin Alastaron päivän jälkee jaksanu juosta superbikea työntämässä vaikka ajoin tuplastinttejä... Vittumaisin tossa suorituksessa on se että saapas ei anna juosta kunnolla![]()