Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tuota Kiiveriä jaksaisi kuunnellakin, voisivat sen pestata selostajaksi ja heittää tuon Terva-Ahon vilttiketjuun

Peltsii sanoi:Legendaarista settiä tulee taas cmore tampio selostajalta..
Moto3 kisassa "ja Nakagami siellä ulkona" johon Kiiveri "ei se aja tässä luokassa"
Paras oli kuitenkin parc fermessä toisen repsol hondan takarenkaan kommentointi. "Ohhoh, onpa siinä repaleinen ja kulunut rengas". Kyseessä kuitenkin pintaan liimaantunutta irtokumiaTuota Kiiveriä jaksaisi kuunnellakin, voisivat sen pestata selostajaksi ja heittää tuon Terva-Ahon vilttiketjuun
Itse kisathan oli hyvät ja Rossilta tasaisia suorituksia. Näitä lisää ja muutama voitto kaudesta, niin kymmenes on lähellä![]()
Jääkone sanoi:Ei siis tarvi olla harmissaan, että edelleen jatkaa laadukkaalla ja halvemmalla Dornan paketilla.
Onko noissa lähetyksissä ollut kallion veljekset aina asiantuntijoina vai onko ne vaan vedetty hommaan mukaan "markkinointinimiksi"?
Moto3 kisassa "ja Nakagami siellä ulkona" johon Kiiveri "ei se aja tässä luokassa"
Paras oli kuitenkin parc fermessä toisen repsol hondan takarenkaan kommentointi. "Ohhoh, onpa siinä repaleinen ja kulunut rengas". Kyseessä kuitenkin pintaan liimaantunutta irtokumiaTuota Kiiveriä jaksaisi kuunnellakin, voisivat sen pestata selostajaksi ja heittää tuon Terva-Ahon vilttiketjuun
Itse kisathan oli hyvät ja Rossilta tasaisia suorituksia. Näitä lisää ja muutama voitto kaudesta, niin kymmenes on lähellä![]()
Nitrous sanoi:Ei muuta kuin palautetta cmorelle, esim. cmore suomen naamakirjasivulle. Eiköhän jotain tapahdu kun riittävän moni ilmottaa mielipiteensä.
Mut itse kisassa oli hieno nähdä, että Dani pysty haastamaan kärkeä ihan tosissaan. Samoin Zarcosta on tulossa kovaa vauhtia ihan kärkitason kuski. Nähtäneen kärjessä vielä tällä kaudella.
Edit. Lore kyntää Ducatilla edelleen eikä näytä saavan mopoa istumaan käteen millään.
GPuutiset sanoi:”GPuutiset.fi - MotoGP-sarjaan erikoistunut suomalaissivusto”
Hei
Olemme avanneet MotoGP-sarjan uutisointiin keskittyvän sivuston:
www.gpuutiset.fi
Hieno homma