Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh! Luepas kaksi viestiä ylöspäin!Vähän ohi aiheesta... Onko joku käynyt katsomassa kisoja tänä vuonna tai yleensäkään. Itse ostin liput Malesian GP:hen ja olisin vaan kysellyt minkälaiset kinkerit kyseessä? Eipä oo ennen tullut tullut vierailtua...
Vuonna '96 Shah Alamissa tuli käytyä ajoja seuraamassa. Oi niitä aikoja. Malesia on hieno maa.Vähän ohi aiheesta... Onko joku käynyt katsomassa kisoja tänä vuonna tai yleensäkään. Itse ostin liput Malesian GP:hen ja olisin vaan kysellyt minkälaiset kinkerit kyseessä? Eipä oo ennen tullut tullut vierailtua...
Heti alkuun, en ole käynyt Malesiassa MotoGP-kisoissa mutta sehän ei estä mutuilemastaVähän ohi aiheesta... Onko joku käynyt katsomassa kisoja tänä vuonna tai yleensäkään. Itse ostin liput Malesian GP:hen ja olisin vaan kysellyt minkälaiset kinkerit kyseessä? Eipä oo ennen tullut tullut vierailtua...
Ja muka tarkasti lueskelin...Heh! Luepas kaksi viestiä ylöspäin!Vähän ohi aiheesta... Onko joku käynyt katsomassa kisoja tänä vuonna tai yleensäkään. Itse ostin liput Malesian GP:hen ja olisin vaan kysellyt minkälaiset kinkerit kyseessä? Eipä oo ennen tullut tullut vierailtua...![]()
Ovat vaihtaneet KTM:lle.Stonerin, Pedrosan ja Dovin pyörät on tänään aika.... hmmm, erikoisessa maalauksessa!
Tuo on kyllä totta. Esimerkiksi Iannone, mennessään leveäksi, oli NIIN lähellä osua Marquez:n takapyörään siinä ekan mutkan jarrussa jokunen kiekka ennen loppua.Ja mikä uskomattominta tuossa Moto2 -taistelussa; kukaan ei lipannut. Kaikki kärkiryhmän kuskit pysyivät pystyssa ja pääsivät maaliin, mukaanlukien Mika
Ehkä ne tekee sen automaattisesti siltä varalta että joku olisi hiipinyt sinne imuun? Peilejä kun ei ole niin 100% varma ei koskaan voi olla siitä mitä takana tapahtuu, ja taakse ei viitsi hirvein usein vilkuilla.Vähän ot, mutta miksi porukka käy keskellä baanaa pitkällä suoralla vaikka perässä/edessä ei ole ketään imussa? Onko se vaan helpompi tulla jarruun tuolla tavalla ja mutkaan taitto on sujuvampaa, tältä se ainakin itsestä tuntuu?![]()
Niin vain on Marquez sittenkin tehnyt tästä todellisen taistelun (tuolloin vappuna, Estorilin kisan jälkeen, ei todellakaan siltä näyttänyt, koska herroilla keskinäinen pistetilanne oli silloin Bradlin hyväksi peräti 61 - 0!)Kallio ja Marquez EDELLEEN tasapisteissä (nollilla!!)... tätä ei kyllä olisi aavistanut! Nyt kyllä alkaa Marquez:nkin kausi näyttää jo aika pahalta, 3 kisaa ja 3 pannutusta (vaikkei Jerezissä voinutkaan itse mitään kun kolattiin takaa).
Erona Kalliolla ja Marquez:lla silti se, että toisella on useimmiten ollut kuitenkin vauhtia ihan tai melkein kärkeen verrattavissa määrin. Toinen taas ei ole saanut peliä kulkemaan kuin ehkä jossain yksittäisessä harjoitussessiossa, se ei valitettavasti oikein riitä.
Toi MOTO2 on kyllä äärimmäisen viihdyttävä ja kovatasoinen kilpaluokka tänä(kin) vuonna. Tostakin luokasta vois varmaan huoletta heittää samantien 5-10 jamppaa motogp puolelle sen puolen tusinajätkien tilalle ilman että vauhti olis ainakaan huonompaa. Väitän, että Kallionkaan ei tarvis hävetä vauhtia Crutchlow, abraham, capirossi, barbera, aoyama ja eliasta vastaan, kuhan vaan alla olis joku muu kiesi kuin se "urantappaja" ducatiOlihan vain mainio tuo Moto2. Kalliokin taisi hävitä 9. sijan videovarmisteluja vaativalla erolla. En tiedä kuulinko ihan oikein, mutta taisivat MotoGP.comin selostajat mainita, että Markeesilla olisi ollut jo jotain 2012 vuoden palikkaa kulkineessaan. Liekkö tuo voi olla mahdollista?
MotoGP...No Stoner kärkeen, katsotaan koska joku takajoukoista kaatuu ja jaetaan pokaalit poies.