• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motofocus Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kerran olen käynyt kyseissä firmassa...en kylläkään ostanut mitään pyörää...tiedustelin tiettyä Hondan mallistossa olevaa pyörää...ei me sitä tuoda ollenkaa oli vastaus....jaaha tuumasin...tuli semmonen outo fiilis...tai anteeksi että häiritsin tunne...varmaankin kova kiire...Eipä ole tullut käytyä sen jälkeen siellä...Mutta pyörä tuli hommattua.Pitää ostaa sielltä mistä saa.
wink.gif

Ostin tänäkeväänä liikkeestä gxs 750 F mopon. Oli pitkästä aikaa kiva törmätä paikkaan jossa palvelu ja asioiden hoito hipoi täydellisyyttä.
Eli minulla positiiviset kokemukset.
Nyt pyörä vaihtunut jo mustarastaaseen.

kotisivut

Itsekin ostin omani suzuki gsxf 750 pyöräni tuolta ja vanhasta sain vaihdossa 500 euroa enemmän kuin paikallisista liikkeistä täältä satakunnasta tarjottiin.

Ja tulipahan pyörään takuu -08 vuodelle ja nyt ajokauden päätteeksi olen viemässä kaasuttimien tarkistukseen/ säätöön kun seisoo useamman päivän niin ei meinaa käynnistyä ja lupasivat tuon laittaa kuntoon.

Palvelu omalla kohdalla oli ripeää ja nopeaa ja itsekin tietysti olen tälläinen nopean kaupan tekijä jos sopiva kohde löytyy, niin silloin ei mietitä kauaa
062802moto_prv.gif

Kävin keväällä katsomassa pyörää. Muutamasta otin "kylmät" ja palloilin ehkä 15-20 minuuttia liikkeen tiloissa.

No, rauhassa sain katsella. Ostin sitten muualta. Rahat oli rintataskussa ja peräkärry auton perässä että olisin voinut maksaa ja napata pelin heti kyytiin mutta ei sitä sitten oikein viitsi ruveta väkisin ostamaan kun ei edes tervehditä.

Tampereella asioin jatkossakin.

Kävin keväällä katsomassa pyörää. Muutamasta otin "kylmät" ja palloilin ehkä 15-20 minuuttia liikkeen tiloissa.

No, rauhassa sain katsella. Ostin sitten muualta. Rahat oli rintataskussa ja peräkärry auton perässä että olisin voinut maksaa ja napata pelin heti kyytiin mutta ei sitä sitten oikein viitsi ruveta väkisin ostamaan kun ei edes tervehditä.

Kokeileppas seuraavan kerran tällaista:

Menet liikkeeseen rahat mukana. Sanot ensimmäiselle myyjälle, että: "Terve! Ostaisin teiltä pyörän."

Jos ei vieläkään myyjä jaksa kiinnostua, niin vaihda putiikkia.

Miksi tehdä kaikesta niin helvetin vaikeeta, kun on sen peräkärrynkin jaksanut ottaa mukaan?

Tampereella toi repliikki ainakin toimii.

Sama havaittu pari-kolme kertaa käynyt.

Liikkeessä 3-5 työntekijää ja yksi asiakas.

Tiskiin saa nojailla rauhassa lompakko kourassa - ketään ei kiinnosta v*tun vertaa.

En tiedä miten mestan työntekijöiden mahd. omistajien sukulaisuussuhteet mahtavat mennä mutta jotenkin tuntuu aika kummalta jos netissä surffaaminen työaikana nappaa enemmän kuin rahan vastaanottaminen.

Ihan sama - niin kauan kuin muualtakin saa, vaikka kalliimmallakin - äänestän jaloillani.

Sama havaittu pari-kolme kertaa käynyt.

Liikkeessä 3-5 työntekijää ja yksi asiakas.

Tiskiin saa nojailla rauhassa lompakko kourassa - ketään ei kiinnosta v*tun vertaa.

En tiedä miten mestan työntekijöiden mahd. omistajien sukulaisuussuhteet mahtavat mennä mutta jotenkin tuntuu aika kummalta jos netissä surffaaminen työaikana nappaa enemmän kuin rahan vastaanottaminen.

Ihan sama - niin kauan kuin muualtakin saa, vaikka kalliimmallakin - äänestän jaloillani.
Samanlaisia kokemuksia myös minulla  
sad_orig.gif

Kokeileppas seuraavan kerran tällaista:

Menet liikkeeseen rahat mukana. Sanot ensimmäiselle myyjälle, että: "Terve! Ostaisin teiltä pyörän."

Jos ei vieläkään myyjä jaksa kiinnostua, niin vaihda putiikkia.

Miksi tehdä kaikesta niin helvetin vaikeeta, kun on sen peräkärrynkin jaksanut ottaa mukaan?

Tampereella toi repliikki ainakin toimii.
Niin, sattui tuo kärry olemaan työreissun jäljiltä perässä ja rahaakin muuten vaan mukana. En siis ihan niin urpo ole että vartavasten kun pyörää lähtisin hakemaan niin muutaman minuutin jälkeen kiukutellen pois lähtisin.

Mutta kun siis olin ihan katselemassa vaihtoehtoja niin totesin että parempi ostaa RM Heinolta tampereelta kun siellä homma on toiminut ilman sen isompaa harmia tähän asti.

Jos siis ensivaikutelma oli minulle se että "paska liike" niin mitä sieltä väkisin ostamaan.

Nyt on siis RM Heinolta ostettuja pelejä tallissa.

Back