G
Guest
Guest
Mitä mieltä kyseisestä firmasta?
Haluaisin kuulla muiden mielipiteen koska, omat kokemukset ei niin positiivisiä.
Haluaisin kuulla muiden mielipiteen koska, omat kokemukset ei niin positiivisiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä!Kallis ollakseen ns. harmaa tuoja!![]()
Osa toimituksista olen minäkin kuullut pelkkää positiivista.Orkkisosia olen sieltä joskus hakenut. Toimitukset on pelanneet hyvin ja alennuksiakin olen hyvin saanut. Pyöräkaupasta ei ole käsitystä. Käsittääkseni ei tee vaihtokauppaa. Ottaa kyllä vaihtopyörän myyntiin ilman kuluja jos sieltä ostaa toisen.
Itsellä ei oo moitittavaa, kaks busaa oon uutena ostanut ja ovat ottaneet vaihto pyöränkin sillon kun oon tarjonnut, huollot on pelannu ilman ongelmia. Pelkästään positiivista on kohdallani ollut tähän asti.Eikös ne kuitenkin joskus ole ottanut pyörän vaihdossa, näin ainakin käsitin viime kesänä.
Jaa että myyvät alkuperäis osia, täytyykin käydä kyselemässä, jos se alue on kerran hyvin toiminut...
kyllähän se ihan harmaa kauppa on, taitavat jopa itse kuorma-autolla käydä käytettyjä hakemassa, kuinkakohan uusien pyörien takuu korjaukset siellä toimivat?![]()
sanoi:6. Ottaako Moto Focus vanhan pyöräni vaihdossa?
- Kyllä, teemme jatkuvasti vaihtokauppaa.
- Meille on kuitenkin tärkeää, että näemme kaikki vaihtopyörät.
- Vähimmäisvaatimus on sähköpostissa lähetetyt kuvat ja hyvä kuntokuvaus vaihtarista.
Itse ainakin onnistuin vaihtamaan pyörää tuolla. (Forssassahan tämä on?) Sain vielä reippaasti paremman hyvityksen kuin mistään muualta tarjottiin. Uuteen (käytettyyn) pyörään sain 12kk takuun ja huollon samaan hintaan ja palvelu oli erinomaista. Ei mitään valittamista minulla, joskaan en koskaan tarvinnut takuuta, pyörä on toiminut erinomaisesti. (Takuukin tosin umpeutui 06.06.07.)Onko joku pystynyt vaihtaan siellä pyörää? Itse pari kertaa tarjonnut ja molemmilla kerroilla sanottu ei kiitos.