"Lainaa :
onkos kellään lähiaikojen (loppuvuoden 2008) kokemuksia Motodepoon pyöräkauppojen sujumisesta? talvitarjouksia näkyy olevan, mutta s-postikyselyihin ei tunnu tulevan vastauksia..."
---
tämmöstä kyselin äsken ja nyt vastaan itse.
kävinpä tänään koko päivän HUKKAREISSUN Tallinnassa.
pyörän piti olla n. 12000 km ajettu tosi siisti 1100 virago, kuvat pyörästä sen verran 'resot' ettei oikein tarkkaan saanut selvää.
no, pyörähän oli sanalla sanoen murheellinen, kaaduttu (tanko vinossa kun entisen pojan heinähanko), kmt jotain toista kierrosta (150000 km lähempänä?), kaikki kromiosat kukki kuin happosateen jälkeen psoriaksena, ruostetta siellä sun täällä, vaihteet kolisi niin ettei meinannu loorassa pysyä...
eikä kannata sanoa: 'mitäs menit' - sillä pyysin moneen kertaan s-postilla etukäteen kunnon kuvia ko. pyörästä, mutta vastailut oli niukat ja antoi ymmärtää että kunnon peli...itse sain hyväuskoisuudesta opetuksen - ja tämä tästä.
olihan siellä toki siistejäkin pelejä, mutta eri sorttia, ei mulle...palvelukin oli ystävällistä, mutta eihän se tätä katastrofia pelastanu.
eli villihanhen metsästystä, autolla ja kärryllä turhaan maksettu reissu - ja siis tämä avautuminen varoituksena muille, olkaa tarkkana, että varmistatte sitkeästi etukäteen että sitä on mitä annetaan ymmärtää.
kaikille silti iloista kevään odotusta
Ludwig