• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

moto-plus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Olisiko kenelläkään kokemusta tilauksesta kyseisestä firmasta, katselin tuolta arain kypäriä ja pitäisikin laitella jossakin vaiheessa tilaus päälle. Eli onko pitkä toimitusaika jne muuta sanottavaa?
thumbs-up.gif

Kerran työkaverin kanssa tuolta tilattiin kaksi kypärää. Mun Shoei tuli noin kuukauden kuluttua mutta työkaverilta jäi uupumaan kokonaan kun Shoeilla ei kuulemma ollut ko mallia enää.
Nämä mun kokemukset ko lafkasta...

Tuolta löytynee jotain:

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=30883

Kannattaa kysyä toimitusaika ennenkuin tilaat.
Ittellä on Suubertti tilauksessa ko. lafkasta. Pitäis tulla kuun loppuun mennessä - heidän mukaan.. Tilasin reilu kuukausi sitten, ja kerran jo kysyin tilauksen perään. Mutta odotellaan - eipä tässä kovin kiirus ole..

Tilasin tuolta Shoein kypärän, AGV:n visiirin ja Sidin popot. Kypärä ja visiiri tuli reilussa viikossa, mutta popoja ei oo vieläkään näkyny. Tilauksesta on reilu kuukausi.
Kaupasta vastataan yleensä melko nopeasti sähköposteihin ja ilmeisesti mun pitäs kengätkin saada lähiaikoina.

Tilasin tuolta helmikuun loppupuolella kaksi Schuberthia, toinen tuli ~1,5 viikkoa tilauksesta lähimpään postiin. Toista kypärää ei kuulunut, joten kyselin sen perään ja muutamaan otteeseen lupailtiin, mutta eipä kuulunut. Viimeisin tieto sitten oli että toukokuun alussa pitäs tulla (tämä info siis huhtikuun alussa). Lopulta peruin tilauksen ja tilasin .org:in webshopista ja potta tuli käytännössä heti ja hinnassakaan ei ollu kun nimellinwn parin kympin ero kun postikulut huomioi.

Noin yleisesti ko. lafkasta jäi mulle kyllä paskanmaku suuhun, luvataan ja luvataan, mutta aina toimitukset siirtyy eteenpäin...

Lisäksi firman toiminnassa ihmetyttää asiakkaan informoinnin vähyys, automaattista tilausvahvistusta lukuunottamatta eivät informoineet minua millään tavalla, vaikka toimitusongelmia ilmeni. Kaikki piti siis kysyä itse, vastaukset kyselyihin tuli kuitenkin suhteellisen nopeasti josta plussaa.

Eli jos tarttet kypärää vähänkään kiireellisemmin, niin en suosittele tilaamaan tuolta...lähes samaan hintaan saat sen esimerkiksi shopista huomattavasti nopeammin. Hinnat ovat toki kohdallaan, ei siinä mitään.

Kiitoksia, kysytäänpäs vielä kaupasta mlol? eli kokemuksia siitä, kyselin maililla varastotilannetta ja vastasivat kyllä samantien! Sivuilla on että suomeen saa tilattua postiennakolla, ja rahti 24€ ja toimitus 4-10 päivää!?
Shopissa kun ei ole araita saatavilla eikä yksiväristä jaksa ottaa, niin tuolta saksasta saa monipuolisempiä värityksiä!
thumbs-up.gif

Kiitoksia, kysytäänpäs vielä kaupasta mlol? eli kokemuksia siitä, kyselin maililla varastotilannetta ja vastasivat kyllä samantien! Sivuilla on että suomeen saa tilattua postiennakolla, ja rahti 24€ ja toimitus 4-10 päivää!?
Shopissa kun ei ole araita saatavilla eikä yksiväristä jaksa ottaa, niin tuolta saksasta saa monipuolisempiä värityksiä!  
thumbs-up.gif
mlol:sta kerran nahkapuvun tilanneena ei voi kuin kehua. Suomesta ei löytynyt kokoja miltään merkiltä, mlol hankki puhun Italiasta Alpinestarsin tehtaalta mun kotiovelle alle kahden viikon. Vastailivat mailiin englanniksi, hyvällä vasteajalla, lopullinen hinta oli vielä alle web:ssä mainostetun (1-osainen SX-1 puku noin 500 Eur alle kotimaisen maahantuojan ohjehinnan). Pitäs varmaan kohta uutta tilata, kun painoa on lähtenyt melkein 15 kg tuon puvun ostosta.

olen tilannu sieltä jo kaksi Araita... siis toimittivat kotiin... Siistiä!

tosi edullinen, oli nopee ja luottokorttimaksu meni netissä OK...

biggrin.gif

Itse olen tilannut tavaraa Louisiltatäältä kolmesti, ja hyvin on onnistunut. Talvella tuli n.viikossa, keväällä kesti hiukka yli kaksi vkoa. Olen aina maksanut Visalla.
Saksanmaalla kilpailutilanne on hiukka eri kuin täällä, joten kannattaa vertailla hintoja netissä. Hein Gericke on näköjään alkanut myös toimittaa tavaraa ulkomaille.
Siitä vaan opiskelemaan saksaa...
smile_org.gif

Back