• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moto-plus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tyler
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sattuisiko kukaan tietämään, että tuleeko Moto-plus.com :sta tilatut tavarat DHL:llä suomeen? Jollakulla lienee kokemusta asiasta?

Olen odotellut kypärää saapuvaksi kyseisestä puljusta jo n. kuukauden. Olivat raaskineet kuitenkin lähettää sen jo matkalle eilen.

Ainoa plussa liikkeelle siitä, että vastaavat sähköposteihin suht nopeasti.

sähän sait nopeasti omas, mulla menny jo 8 viikkoa eikä loppua odottelulle näy
mad.gif

Noh katotaan tuleeko ollenkaan. Väittävät lähettäneensä paketin maanantaina 11.4. Ilmeisesti saivat järjestettyä puuttuvan kypärän joltakin muulta tukkurilta tms.

Kuinkahan kauan paketti on matkalla? Luulisin että max viikon.
Kokemuksia kaivataan vieläkin
smile_org.gif

Ennen tilaus tiedustelin onko heillä ko. kypärämallia varastossa. Ei kuulemma ollut. Kertoivat että saavat sen tukkurilta parissa päivässä ja kypärän pitäisi olla minulla n. 10:ssä päivässä. Typerintä tässä on se, että valehtelivat saavansa kypärän käsiinsä parissa päivässä ja eivät ilmeisesti tarkistaneet saatavuutta kuitenkaan tukkurilta.

Olisi pitänyt tilata FC-Motosta.

Noh katotaan tuleeko ollenkaan. Väittävät lähettäneensä paketin maanantaina 11.4. Ilmeisesti saivat järjestettyä puuttuvan kypärän joltakin muulta tukkurilta tms.

Mulle tuli viime syksynä XR-1000 Moto-Plussalta noin kahdessa viikossa. Ennen tilaamista kysyin että saanko potan varmasti alle 2 viikossa, koska ajelin silloin lainakypärällä ja se piti palauttaa omistajalleen mahdollisimman pian. Lupasivat että paketti lähtee tulemaan samana päivänä kun tilaus saapuu. No, minä tein tilauksen välittömästi ja pyysin vielä vahvistamaan kun paketti on matkalla.

Meni viikko eikä luulunut mitään, joten aloin peräämään paketin tilannetta, jolloin selvisi ettei se ollut vielä edes matkalla. Meinasin jo purkaa kaupan, mutta ihan kohtuullisella ripeydellä viesteihin kuitenkin vastattiin ja pahoiteltiin tapahtunutta sekä annettiin kaiken maailman meriselityksiä varaston vähyydestä ja saatavuusongelmista.

No, paketti kuitenkin lähti matkaan muutaman viestinvaihdon jälkeen ja oli perillä noin viikon päästä tuosta selkkauksesta.

Kokonaisuutena mulle jäi tuosta puljusta ihan positiivinen kuva vaikka sähläsivätkin luvatun toimitusajan kanssa. Käsittääkseni kypärät tulevat liikkeeseen suoraan tehtaalta, eli heillä ei ole juurikaan omaa varastoa, joten toimitusajoissa saattaa olla silloin tällöin vähän fibaa, mutta silloin ei myöskään pitäisi luvata enempää kuin mihin on varaa.

Olisi pitänyt tilata FC-Motosta.

Kyllä se potta sieltä vielä tulee. Kannattaa kuitenkin pistää puljuun postia ja kysellä että missä vaiheessa se on menossa. Liikehän on Saksalainen, mutta Englannilla pärjää mainiosti.

Make.

Mun piti saada mun kypärä moto-plussasta muistaakseni kolme kertaa "lähetetään parin päivän sisällä". Parin kuukauden kuluttua mulle kerrottiin ettei viimeisessäkään heille tulleessa kypärä-erässä ollut mun pottaa, pitäis tilata Japanista, kestäisi n 4 viikkoa. Peruin tilauksen ja hain paikalliselta moto-kauppiaalta.

moto-plussasta waan positiiwista sanottawaa.. wuosi sitten sohei
biggrin.gif
raidin tilasin ja wiikossa tuli kotiin...

Tilaamaani kypärää odottelin moto-plussasta lähes puoli vuotta...tuli sitten aikanaan tavallisena postipakettina. Kuulin selityksen jos toisenkin sinä aikana kun säännöllisen epäsäännöllisesti kyselin kypärän perään.

Minun tuolta tilaamani kypärä tuli muistaakseni n. kolmessa viikossa, vaikka lupasivat, että tulisi kahdessa. Mikä oli harmi, koska jouduin lähtemään lomareissulle vanhassa kypärässä. (Paketti tuli muuten perille samana päivänä, kun ajoin Superfastista maihin Rostockissa...) Muuten palvelu oli kyllä ihan asiallista.

minkä kypärän tilasit ?
josko munkin sohei olis ollu samassa "saapumiserässä"
nixweiss.gif
Tilasin Shoein XR-1000 Kagayama TC-2 värisenä.

Tosiaan, hyvin vastaavat sähköposteihin mutta eipä siitäkään ole kovinkaan paljon lohtua jos annetaan tyhjiä lupauksia.

Eiköhän tuo paketti kohta ole ovella
smile_org.gif

Noniin.

Eilen tuli paketti. Postin kulku kesti 8 päivää + vloppu.
Lopulta ei enää edes vastattu sähköposteihin joita lähetin.

En kyllä suosittele moto-plussaa kenellekkään.

hyvä että sait omas
smile_org.gif
mä peruin maanantaina oman tilaukseni, koska yli 2 kuukautta tilauspäivästä oli kulunut. george kertoi saaneensa taas perjantaina toimituksen shoeilta ja ylläri, mun potta oli puuttunut
mad.gif

033102ass_1_prv.gif
koko pulju

Shoei Z-One ja Sidin popot tuli 7pv tilauksesta. Hassua tossa oli se, että Z-One Grace TC-5 on samassa puljussa 'Special offer as long as supply last' 449,- (koot S,M) ja sama kans normaalien pottien puolella 519,-

Mitenkäs onnistuitte tuossa kaupan peruttamisessa? Mulle ei ole tuulut mitään vastausta s-postilla. Pitäisikö ilmoittaa vielä luottokunnalla, ettei anna ottaa rahoja Mastercardilta?

Soitat luottokunnan asiakaspalveluun ja kerrot tilanteen.

Pyytävät tod.näk tekemään kirjallisen reklamaation heille (luottokuntaan) jonka jälkeen alkavat peräämään maksamiaan rahoja moto-plussalta.

Jos et ole maksanut vielä tuota luottokortilta veloitettua summaa luottokunnalle, niin varmaan luottokunta neuvoo jättää se lasku maksamatta.

Back