Noh katotaan tuleeko ollenkaan. Väittävät lähettäneensä paketin maanantaina 11.4. Ilmeisesti saivat järjestettyä puuttuvan kypärän joltakin muulta tukkurilta tms.
Mulle tuli viime syksynä XR-1000 Moto-Plussalta noin kahdessa viikossa. Ennen tilaamista kysyin että saanko potan varmasti alle 2 viikossa, koska ajelin silloin lainakypärällä ja se piti palauttaa omistajalleen mahdollisimman pian. Lupasivat että paketti lähtee tulemaan samana päivänä kun tilaus saapuu. No, minä tein tilauksen välittömästi ja pyysin vielä vahvistamaan kun paketti on matkalla.
Meni viikko eikä luulunut mitään, joten aloin peräämään paketin tilannetta, jolloin selvisi ettei se ollut vielä edes matkalla. Meinasin jo purkaa kaupan, mutta ihan kohtuullisella ripeydellä viesteihin kuitenkin vastattiin ja pahoiteltiin tapahtunutta sekä annettiin kaiken maailman meriselityksiä varaston vähyydestä ja saatavuusongelmista.
No, paketti kuitenkin lähti matkaan muutaman viestinvaihdon jälkeen ja oli perillä noin viikon päästä tuosta selkkauksesta.
Kokonaisuutena mulle jäi tuosta puljusta ihan positiivinen kuva vaikka sähläsivätkin luvatun toimitusajan kanssa. Käsittääkseni kypärät tulevat liikkeeseen suoraan tehtaalta, eli heillä ei ole juurikaan omaa varastoa, joten toimitusajoissa saattaa olla silloin tällöin vähän fibaa, mutta silloin ei myöskään pitäisi luvata enempää kuin mihin on varaa.
Olisi pitänyt tilata FC-Motosta.
Kyllä se potta sieltä vielä tulee. Kannattaa kuitenkin pistää puljuun postia ja kysellä että missä vaiheessa se on menossa. Liikehän on Saksalainen, mutta Englannilla pärjää mainiosti.
Make.