• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moto-Detail Laukkusarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hondamies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Loistavaa! kiitos.

pitääpä ostaa mun euroopankiertueelle tollaset ja kokeilla saksassa miten kovaa kyytiä ne kestävät
smile_org.gif

onko kellään kokemuksia tällaisesta laukkusarjasta:

http://motovelhot.fi/shop...._id=401
Sovitn pyörään tuota samantyyppistä laukkusatsia: - Klik -

Pyöränä Yamaha YZF 600 R Thundercat ja ainakin mulla putki tulee niin ylös että toisenpuolen laukku makaisi sen päällä. Sporttipyörissä taitaa sivulaukut olla hieman ongelmallisia...

sanoi:
onko pelkoa että magneettikiinnitteinen tankkilaukku naarmuttaa tankin maalipintaa?
On.

saakos tota laukkusarjaa mistään muualta kuin motovelhoilta? tarvisin tollasen jo kuun lopussa ja noilla on 3-4 viikon toimitusaika.

Minulla olisi ylimääräinen paketti, kun ei laukkusarja tehnyt yhteistyötä pakoputken kanssa. Eli sarja on ollut pyörän päällä, mutta ei ajossa. Jos olisi kiinostusta, niin ilmoittele.

-MYYTY-

Kurkistin Louisin sivuille ja saisit nyt kyllä ne perskatin halvalla.Itse maksoin 79 E ja nyt ne lähtee näköjään 39 E.
10025415 SATTELTASCHEN LARGE
*MOTO-DETAIL*-GEPRAEGT
Restposten
39,95 (79,95)
Ei kyytiläinen ole valitellut.Jää kait juuri sopivasti jalkojen mutkaan ja nuohan saa tuosta vielä isommiksikin, muovipussit sadesuojina ja sen seitsemänsataa erilaista remeliä vielä mukana..Pitävät hyvin muotonsa kun ovat sellaiset "kovat"

Täällä olis kans yksi vaihtoehto: http://www.ratamopo.com/

"Sport sivulaukut

Ominaisuudet:
Muotoillut 30L sivulaukut, joka sopii moottoripyöriin, jossa pakoputki nousee ylös. Säädettävät liinat mahdollistavat turvallisen ja pitävän  asennuksen eri moottoripyöriin.
- Laukut aukeavat päältä, helppo pakata ja purkaa
- Laukut laajentuvat tarpeen mukaan
- Täyspitkät sisätaskut
- Molemmilla puolilla on jäykisteet, jotka pitävät laukut ryhdissään
- Lämpösuojattu
- Vedenpitävä päällikerros
- Tilavuus 30 litraa / 40 litraa levitettynä
- 10 Vuoden takuu"

Nämä varmasti sopii Cebariin, kun mainostavat että sopii pyöriin, joissa pakoputki nousee ylös.

Onko kellään henk.koht. kokemuksia tästä sarjasta? Vois melkeinpä laittaa tilaukseen... Itse en tarakkahässäköitä halua ostaa ja tämä vaikuttaa pätevältä sarjalta. Ja tämä lähtee vielä mukaan, kun toivottavasti ensi keväänä on uusi motskari.  
wink.gif

Edit: Ja hinta oli 100e.

Täällä olis kans yksi vaihtoehto: http://www.ratamopo.com/
Laitatko suoran linkin tuotesivulle, en kuolemaksenikaan löydä tuolta ratamopon sivustolta laukkuja...
Olisin laittanut, mutta kun osoitteen jälkeen ei tule "tarkempaa osoitetta" -> näkyy vain www.ratamopo.com.  
nixweiss.gif
Itsekin inhoan etsiskelyä eikä haettu asia satu silmään vaikka linkki on suoraan etusivulla - niin kuin tässäkin tapauksessa.  
wink.gif
Hilaa etusivua pikkusen alaspäin, niin siellä on kuva laukkusetistä ja linkki laukkusetin sivulle.  
biggrin.gif

Muttajuu, hinta 100e vs 40e (louis) on aika iso jos itsekin kerran tai kaksi vuodessa laukkuja tarvitsen. pitää hieman katsella
smile_org.gif
Samaa itsekin pähkäilen... Hmmm... Mutta toisaalta jos tuollasen ostaa, niin ne kestää pitkään (toivottavasti) ja pysyy mukana vaikka pyörä vaihtuu. Täytyy mietiskellä kumpi ois parempi.
Kaikki on suhteellista, itse tuli hankittua melkein 250e:n tankkilaukkusetti joten eipäkai tuo kalliimpikaan setti pahasti kirpasis.

Silti taidan ottaa yhteyttä motovelhoihin ja kysellä josko louisilta tollasen laukkusetin saisi...

Back