Olipa hurja uutinen. Vielä hurjemmaksi sen tekee, että "kyseessä on BOMBER".
Suomessa tätä "urheilulajia" ei taida vielä harrastaa kuin rattijuopot ja vanhukset.
jeps,noi vanhukset ovat välillä riski liikenteessä,eilen ajelin työajoa tampereen keskustassa kun yhtäkkiä risteyksestä kääntyi vanha saab 900 suoraan minun kaistalle, välkyttelin kuskille valoja,ei mitään reaktiota panssarivaunu saab vaan jatkoi suoraan kohti minun auton keulaa, edes töötti ei auttanut,siinä vaiheessa kun täti alkoi olemaan melkein mun keulassa en voinut mitään muuta tehdä kun vetää jalkakäytävälle ettei panssarivaunu aja päälle! onneksi minun takana ei heti tullu ketään nimittäin topd.näk olis rysähtäny,seurasin peileistä tämän fossiilin menoa, ainakin 500m se täti ajeli väärää kaistaa ennen kun tajusi,ja käänsi suoraan katsomatta omalle kaistalleen melkein toisen auton kylkeen
kyllä tollaselta ihmiseltä joka ei näe eikä kuule pitäisi jo ottaa ajo-oikeus pois,samaten kun myös auto(jos nyt saabia voi sellaiseksi kutsua
). oliko tämä mummeli sitten bomber joka pilaili autolla ajelevan motoristin kustannuksella?