• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motaria vastakarvaan, tarkoituksella !?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Hki
Joku urheilee omalla ja muiden hengellä ajamalla tarkoituksella vastoin liikennettä. Saksan vilkkailla moottotiteillä kyseessä ei voi olla kyse sattumasta. Moottoripyörällä vastoin liikennettä ajavalle vastaantulevat autot ovat sopivia väistökohteita. Paikka on huolellisesti valittu siten, että vaaran aiheuttaja pääsee seuraavasta liittymästä pois moottoritieltä. Sitten hän katoaa nopeasti pikkutielle ja pientareiden ja metsikköpolkujen kautta poliisin ulottumattomiin
ghostface.gif

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=131600

pääseehän sitä hengestään helpommallakin,mutta ei taida kaverilla siihen kantti riittää
033102bebe_1_prv.gif

aivan järjetöntä toimintaa.

Miksi niin usein liikenteessä leikkiminen ja pelleily kuitataan bomber toimintana? Mun mielestä tuo ei ollut bomber toimintaa.

Itse olen ymmärtänyt bomber toiminnan aikalailla sellaiseksi kuin mitä näkee esim bomber weekendissä. Poltetaan kumia, pyöritetään donitseja, keulitaan, ajellaan takapyörä ilmassa.

Mutta esim se että joku pujottelee liikenteessä bomber tyylisellä pyörällä ei ole minun mielestäni bomber toimintaa vaan pelkkää liikenteessä hölmöilyä.

Olipa hurja uutinen. Vielä hurjemmaksi sen tekee, että "kyseessä on BOMBER".

Suomessa tätä "urheilulajia" ei taida vielä harrastaa kuin rattijuopot ja vanhukset.

aivan järjetöntä toimintaa.

Miksi niin usein liikenteessä leikkiminen ja pelleily kuitataan bomber toimintana? Mun mielestä tuo ei ollut bomber toimintaa.

Itse olen ymmärtänyt bomber toiminnan aikalailla sellaiseksi kuin mitä näkee esim bomber weekendissä. Poltetaan kumia, pyöritetään donitseja, keulitaan, ajellaan takapyörä ilmassa.

Mutta esim se että joku pujottelee liikenteessä bomber tyylisellä pyörällä ei ole minun mielestäni bomber toimintaa vaan pelkkää liikenteessä hölmöilyä.
samaa mieltä..tässä leimataan nyt bombereita...

Vai...
Onko tämä" poliittinen ajojahti"..? jonka uhriksi aikanaan jopa Paavo Väyrynenkin mediassa joutui
biggrin.gif
biggrin.gif

Tuo voi olla paikallisten mielestä hauskaa...ainakin niin kauan kunnes tulee vastaan se rekka tai muu auto jota ei kerinnytkään väistää.

Motarilla tulee helposti muitakin ruumiita kuin tuo motoristi kun takaa miljoonaa tulevat autot jyräävät sitten kolaroivien päälle..

Kaikkea ne keksiikään...mitäs seuraavaksi...kokeillaan törmätä ja se joka saa eniten murtumia mutta säilyy hengissä on sankari....tosin häviäjät eivät ole paljoakaan kehumassa..

Bomber o nykyään trendisana, jota käytetään nykyään kaikissa yhteyksissä ku mopoilijoista halutaan tehdä pahiksia.

Kymmenen vuotta sitten käytettiin euro-sanaa ku haluttiin tehdä vastaavasti hyvä vaikutus.

Olipa selvästi sanottu.

Heh, aika uskalias.
Tuolla moottoritiellä kun saadaan satojen autojen ketjukolareita aikaan, vaik kaikki ajaa SAMAAN SUUNTAANKIN.

Melkosesti maustettu juttu. Onneksi ei tälläistä satu joka päivä.
Mikäli autoilijat eivät välitä vastaantulevasta pyörästä ei pyöräijällä ole pienintäkään ongelmaa ajella "vastakarvaan". Mutta kun ihmisillä on taipumus ylireagoida vaaraan ja suorittaa mitä ihmeellisinpiä toimenpiteitä tavatessaan normaalista poikkeavaa liikennettä.
Ei vaadita kuin paniikkijarrutus tai väistö samalle puolelle,mihin pyöräkin on menossa ja kasa on valmis.
-Hullua toimintaa? Kyllä!
crazy.gif

Tässä on vähän sama juttu tosiaan kyseessä kuin sanan hakkeri kanssa.

Aluksi on anarkistinen alakulttuuri, jossa kilpaillaan laittomilla teoilla. Tälle kulttuurille syntyy nimi (hakkeri, bomberi), jota sitten myöhemmin tavalliset koodarit tai stunt-ajelijat alkavat käyttää itsestään, kun tykkäävät sanan alkuperäisen merkityksen myötä sanaan liittyvästä vaarallisesta "cooliudesta". Sitten kielletään sanan alkuperäinen merkitys kun ei haluta assosioitua rikolliseen toimintaan ja keksitään alkuperäiselle merkitykselle korvaava termi (krakkeri, bomberillen en tällaista ole vielä kuullut).

Tässä on vähän sama juttu tosiaan kyseessä kuin sanan hakkeri kanssa.

Aluksi on anarkistinen alakulttuuri, jossa kilpaillaan laittomilla teoilla. Tälle kulttuurille syntyy nimi (hakkeri, bomberi), jota sitten myöhemmin tavalliset koodarit tai stunt-ajelijat alkavat käyttää itsestään, kun tykkäävät sanan alkuperäisen merkityksen myötä sanaan liittyvästä vaarallisesta "cooliudesta". Sitten kielletään sanan alkuperäinen merkitys kun ei haluta assosioitua rikolliseen toimintaan ja keksitään alkuperäiselle merkitykselle korvaava termi (krakkeri, bomberillen en tällaista ole vielä kuullut).
Mitä nää ruudinkeksijät on ? Bombereita ?

Niin. Aika rankanpuoleista bombereiden demonisointia. Mutta täytyy nyt ottaa huomioon, että tuo on ehkä surkein artikkeli, jonka olen lukenut vähään aikaan mistään lehdestä. Naiivi ja poliittisesti värittynyt. Toivottavasti kaveri ei kuulu Tuulilasin vakioporukkaan.

Voisi napauttaa palautetta ko artikkelin johdosta. Aiemmin mulla oli kuva että Tuulilasi on vakavasti otettava lehti, mutta näyttää siltä että Seiska-tyylinen kirjoittelu ja sensaationhakuisuus alkaa sielläkin rehottaa.

Back