• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Morjestatko poliisimoottoripyörälle ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kekke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Morjestatko poliisimoottoripyörälle ? -

• 1. Toki, moottoripyöräilijä se on siinä missä muutkin.

Ääniä: 14 60,9%
  • 2. Kiusallanikin koska harvoin moikkaavat takaisin.

Ääniä: 4 17,4%
  • 3. Vain jos jeppe morjestaa ensin.

Ääniä: 3 13,0%
  • 4. En tietenkään. Ne on poliiseja ffs!

Ääniä: 2 8,7%

• Ääniä yhteensä
    23
Joo... tulihan tuota moikattua ja se moikkasi takaisin. Sitten välähti siniset valot...... 312e!
mad.gif

Jos on tuttu poliisi, hänelle morjestan, vaikka tulisi autolla vastaan. Muuten en tuntemattomille ihmisille nostele käsiä.

Kun kerran Kärkisten tienoilla liikuit niin olisit voinut kysyä konstalta, mitä helvetin järkeä on laittaa Korpilahdelle ysitien pisimmälle suoralle 80 rajoitus, kun suoraa edeltävässä risteyksessä on 100 km/h rajoitus
Siellä on nähty joskus pikkulapsi pyöräilemässä tien vieressä, siinä risteyksessä ei ole nähty. Tilastot tarjoavat tieteellisen oikeita ratkaisuja jotka voi poiketa niinsanotun malaisjärjen virheellisestä "tietämyksestä". Matematiikka ei valehtele.

Koska motoristeja pidetään mulkkuina, pidän vastapainoisesti kaikkia poliiseja mulkkuina. Ja tämä jälkimmäinen on tullut todistettua muutaman kerran, tosin lappuset ovat olleet niin naurattavan pieniä että on alkanut naurattaa, aina olen mennyt tilanteeseen asiallisesti mutta kyllä sieltä etupenkeiltä on aina löytynyt yksi asennevammainen.Muissa tapauksissa olen ihmetellyt tutkinnan laatua, tai lähinnä sen puutetta. 'poliisi tekee vain työtään' on kyllä yksi legendaarisimmista paskaväitteistä mitä Suomenmaassa on ikinä kuultu.
Ainoa hyvä poliisi on Reinikainen ja sekin taitaa olla fiktiivinen hahmo
biggrin.gif

Niin että morjenstanko,  
tounge.gif

Tottahan tok! Kateellinen moottoripyöräpoliisille koska ajamisesta vielä maksetaan! Jääköön huomioimatta kuinka paljon!
wink.gif

Tänään viimeksi heilautin kättä kun tutkasi bussipysäkillä, jonkun matkaa kouvolasta 6-tietä hesaan päin :P Ehkä tilanne olisi toinen jos olisin toiseen suuntaan tullu ja ylinopeutta ajanut....
tounge.gif

toivottavasti pari vastaantullutta mopedia ymmärsivät käsimerkit kun tulivat siinä lähempänä kouvolaa vastaan.

Enpä juuri noita vilkutuksilla herättele. Männäviikolla meinasin housuni liata kun vastaantuleva posliini-mopon kuski moikkasi iloisesti. Luulin, että näyttää pysähtymismerkkiä, mutta jatkoikin matkaa
crazy.gif

On tullut morjensteltua ja yleensä tulee myös takaisin muutakin kuin pysäytystä
smile_org.gif

Valitsen kohdan 4.
Tosin jos poliisimp:n kuski morjestaa, silloin kyllä morjestan takaisin. Tosin kertaakaan poliisimp:n kuski ei ole morjestanut...

Tuli tässä morjestettua poliisi kun vastaa tuli ja moikkas takaskin. Ainoa ongelma oli se että pollari olikin liikkeellä skootterilla
withstupid.gif

Jostain luin jonkun haastattelun jossa poliisi kertoi ettei yleensä morjesta, koska voi tulla väärinkäsityksiä. Poliisit kun myös pysäyttelee käsimerkeillä. Ja kuulema poliisimoottoripyörässä on niin paljon eri vempaimia (tutkat yms) joita hallitaan käsillä, joten ei jouda vilkuttelemaan.  
Morjestan silti.
thumbs-up.gif

Kakkoselle menee, kaksi kertaa tullu vastaa ja kummallaki kerralla morotelleet takaisin.

pakkohan se on koittaa ;)

Juu ei tartte morjestaa. Kerta riitti mulle, ei jannun  ilme värähtänykkään. Tarttoo varmahan ens kerralla nostaa joko keskisormia tai mopon eturengasta. Muutenki ruvennehet kyttäämähä tana kele tu.  
nixweiss.gif

Kokemukseni mukaan harva mulle moikkaa, ja osa tuntuu pelkäävän mun morjestuksen olevan pysäytyskäsky...

Back