• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Morgan Designs Race Products

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suosittelen välttämättämään. Raha kelpaa, mutta tavaraa ei kuulu eivätkä edes sähköpostitiedusteluihin vastaa
mad.gif
. Onneksi oli sen verran pieni summa kyseessä, ettei nyt ihan järkyttävästi harmita. Visalla toki ostettu, joten toiveena saada rahat takaisin Luottokunnan kautta...

Puljun nettisivu

Suosittelen välttämättämään. Raha kelpaa, mutta tavaraa ei kuulu eivätkä edes sähköpostitiedusteluihin vastaa
mad.gif
. Onneksi oli sen verran pieni summa kyseessä, ettei nyt ihan järkyttävästi harmita. Visalla toki ostettu, joten toiveena saada rahat takaisin Luottokunnan kautta...

Puljun nettisivu
Ota yhteys Luottokuntaan ja selitä juttu! Toivottavasti Visaasi ei ole vielä veloitettu. Silloin ehdit peruuttaa maksusi. Mulla oli FC-Moton kanssa vastaavia ongelmia ja sain asian hoidettua.

mad.gif

Puljun nettisivu
Ota yhteys Luottokuntaan ja selitä juttu! Toivottavasti Visaasi ei ole vielä veloitettu. Silloin ehdit peruuttaa maksusi. Mulla oli FC-Moton kanssa vastaavia ongelmia ja sain asian hoidettua.
Ehti menemään veloitukseen, mutta luottokuntaan soittelin tänään ja reklamaatiolla asia lähtee hoitumaan. Pikkasen toki täytyy odotella sen kanssa, kun luottokunta haluaa tietysti sähköpostit nähdäkseen, että olen yrittänyt saada myyjää tilille tekemisistään. Onneksi kyse ei ole siis kuin 20e summasta, mutta kyllä tuollakin jonkin verran bensaa saa, joten ketuttaahan tuo. Mutta eiköhän se tästä...

Back