• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopot ja moottoripyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
On tässä tullut mietittyä että onko tämä koko helahoito VAIN moottoripyörille? Eli "uskaaltaako" täällä avata suun mopoista tai piikeistä?
nixweiss.gif

Muistan ainakin kerran aiheen jossa kyseltiin monkeyn korjausohjeita. Topicci suljettiin heti ja suositeltiin muita foorumeita.
confused_orig.gif
Kevytmoottoripyöristä täällä on juteltu kyllä useinkin.
smile_org.gif

Mä en nää mitään ongelmaa siinä jos asiallisesti kysyykin vaikka Monkeyn korjausohjeita vaikka tämä onkin pääasiassa "isojen" rätkien foorumi. Piikkejä täällä on pieni osa, nekin mahtuu mukaan hyvin. Idea tässä isoille prätkille suuntautumisessa on varmaan ollut se, ettei tästä tule mitään "mun isilläpä on isompi mersu, ja sit kun mä oon 18 niin ostan busan!" -foorumia... Got the point?
wink.gif

Eihän näitä ole pakko lukea jos aihe ei miellytä
mad.gif

Itsellä lähti mopo käsistä Helkama hopeasiivellä -> Helkama Sport -> Yamaha DT 125 -> Yamaha XJ 900 -> Kamasutra z750 .....
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Kaippa tänne mahtuu, itelläkin on vaan piikkinen pyörä
blush.gif
Mutta kyllä isompi pitäs joskus hommata
062802moto_prv.gif

EDIT: Oli muuten sadas viesti
cool.gif

Mun henkkoht mielipide on että tämän foorumin ja sivuston alaraja menee piikeissä. Eiköhän mopoille ja moposkoottereille ole ihan omat fooruminsa netissä
smile_org.gif

Tämä siis meikäläisen mielipide eikä koita esittää minkään valtion, instituution tai puoluekannan kantaa ;)

Mopoilijoille on omat siihen paljon paremmat foorumit kuin .org! näin ainakin minun mielestäni. Itse ajattelen, että piikki on jo moottoripyörä siinä missä muutkin, kevyt tosin sellainen
biggrin.gif

Hyvin olen itse saanut vinkkiä piikkiä koskien ja toivottavasti myös jatkossa myönteinen asenne piikkejä kohtaan jatkuu.
smile_org.gif

Mun henkkoht mielipide on että tämän foorumin ja sivuston alaraja menee piikeissä. Eiköhän mopoille ja moposkoottereille ole ihan omat fooruminsa netissä
smile_org.gif
Aivan sama käsitys vallitsee valtakunnan tässä osassa.
Mopojutuilla on varmasti omat, paremmin sopivat palstansa. Sen sijaan piikkiset ovat ilman muuta moottoripyöriä!
cool.gif

([Repe sanoi:
@ Helmi. 21 2005,10:29)]Juu samaa mieltä et 125cc ja siitä ylöspäin taivas on kattona  
033102bebe_1_prv.gif
siis mitä v**tua ?! kyllä se mopo on moottoripyörä VÄHINTÄÄN, kun sen pistää laulamaan...ei muuta kuin mopojuttua vaan..mopoille oma osio jos ei muuta! heh

Back