V vegelius Liittynyt 20.5.2005 Sijainti Vantaa 28.2.2006 #1 Löytyykö tai tietääkö kukaan? Itse niin puusilmä ettei toi google oikein taivu taas.
G Guest Guest 28.2.2006 #2 Esim MC Varuhus : *kliks* ja sinne kartta: *kartta* taikka Dainese butik: *kliks* Jammut: *kliks* HD:t: *kliks* Bemut: *kliks* Jos Uppsala ei ole liian kaukana, niin Lelles on iso: *Uppsala Lelles* Auttoiko vai haluatko lisää?
Esim MC Varuhus : *kliks* ja sinne kartta: *kartta* taikka Dainese butik: *kliks* Jammut: *kliks* HD:t: *kliks* Bemut: *kliks* Jos Uppsala ei ole liian kaukana, niin Lelles on iso: *Uppsala Lelles* Auttoiko vai haluatko lisää?
V vegelius Liittynyt 20.5.2005 Sijainti Vantaa 28.2.2006 #3 No perskules. Tossahan niitä rupes olemaan jo
G Guest Guest 28.2.2006 #4 Ei ollut pahan hintaisia esim. nahkatakit/housut Lellesissä... *alkoi suunnitella työmatkaa Ruotsiin*
Ei ollut pahan hintaisia esim. nahkatakit/housut Lellesissä... *alkoi suunnitella työmatkaa Ruotsiin*
P (poistettu tili) Guest 28.2.2006 #5 Ite ostin Harvarssonin nahkaa tuolta: MC Poolen Eivät toisin lähetä Suomeen, mutta toihan on Tukholmaa. Mulla on sukulaisia Ruotsissa joten pyysin niitä tilaamaan postiennakolla.
Ite ostin Harvarssonin nahkaa tuolta: MC Poolen Eivät toisin lähetä Suomeen, mutta toihan on Tukholmaa. Mulla on sukulaisia Ruotsissa joten pyysin niitä tilaamaan postiennakolla.
MsG Liittynyt 3.5.2006 Sijainti Helsinki 4.5.2006 #6 Onko kukaan yleensä tuonut pyöriä ruotsista? Tuleeko paljon halvemmaksi kuin suomessa?