• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopoloma Espanjassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse itselleni vastaten.. on näemmä autozug.de;llä kans 99 eur tarjoukset vetämässä, eli 200 € per suunta jos finnlinen tarjoukset pysyy päällä... ei huono.

Vähän meni arvailuksi, kun ei tuo saksa oikein taivu. Mihinkä asti tuo oikein kulkee. Täällä oli mainittu Costa Blanca.. Jos tuolla pääsee jotenkin vaikka Alicanteen, niin siitähän ajaa yhtä soittoa kevyesti aurinkorannalle.
Mun selain ei ees löydä tollasta sivua, Seite nicht gefunken... mitähäh... mulla listaa lähimmän kohteen on ranskan-espanjan rajalla narbonnessa, sielt olis googlemapsin mukaan joku 1300km rondaan...

ek@ hei.. niin sulta vois siis vuokrata tota kämppää muulloinkin? Päteekö tuo sama viikon vuokrahinta esim. syksyllä / talvella?
Meinaan vois joskus kerätä isomman porukan kasaan, ja tulla viettämään lomaa lämpimän auringon alle
thumbs-up.gif

Kyllä periaatteessa, mutta ajatuksena on ottaa siihen pitkäaikaisempi vuokralainen. Kun se nyt vapautuu toukokuun lopusta, niin tuli vaan tämä idea. Jos se nyt syksyllä on vapaa, niin mikä ettei, mutta ei voi vielä suunnitella sinne asti. Jahka nuo nykyiset asukkaat siitä lähtevät, niin voi alkaa enemmän ilmoitella.

Vähän meni arvailuksi, kun ei tuo saksa oikein taivu. Mihinkä asti tuo oikein kulkee. Täällä oli mainittu Costa Blanca.. Jos tuolla pääsee jotenkin vaikka Alicanteen, niin siitähän ajaa yhtä soittoa kevyesti aurinkorannalle.
Mun selain ei ees löydä tollasta sivua, Seite nicht gefunken... mitähäh... mulla listaa lähimmän kohteen on ranskan-espanjan rajalla narbonnessa, sielt olis googlemapsin mukaan joku 1300km rondaan...
Jostain syystä tämä foorumi poistaa Vastaa-napin painalluksen jälkeen alaviivat linkistä ja lyhentää sen???
Tästä valitse Spanien & Portugal. Lienee vain jotain yleistä höpinää...

Tuolta rajalta melkein voisi oikaista Andorran kautta, niin tulisi nähtyä sekin.

Kyllä ne sakut siihen Narbonneen  lopettaa. Kroatiaan ja sinnepäin
menijät taasen pääsevät melkein perille. Itselle kävi tänä vuonna
aikatauluista johtuen Lörrach, joka on Baselin vieressä. Piti kurvata
alppien yli Genovan suuntaan sieltä, mutta mitä vielä. Monacon GP
sinä viikonloppuna ja hotellia on turha etsiä parinsadan kilometrin
säteellä. Siispä ajaen Andorraan ja Barcelonaan ja sieltä Rivieran,
Alppien ja lopuksi Eiffelin kautta Traveen. Tuleehan siitäkin siivua,
mutta jääpä vajaa tonni ajamatta Saksan motareita ja senkin ajan
voi nukkua Autozugissa.

Noniin. Mulla on sitten 2 vko taloa tuolla varattu 1.6-15.6 välillä.

Jos joku haluaa lähteä mukaan euroopan puolelle tän kuun lopussa viestiä mulle.. Finnlines -> travemunde ja sieltä sitten jollain lailla tonne espanjan puolelle... joko ajamalla tai autojunalla.

Talo olisi näillä näkymin vapaana 10.9. - 30.9. Olisiko kiinnostusta?

Tässä pari kuvaa näkymistä. Räpsäisty auringonlaskun aikaan. Oikeasti näkymä on etelään ja arska paistaa koko päivän. Vasemmalle:

IMG_2705.jpg

Fuengirola etuoikealla:

IMG_2704.jpg

uusi väri:

IMG_2711.jpg

Allas:

IMG_2716.jpg

Näkymää altaalta:

IMG_2715.jpg

Täytyy vähän odotella, kun on kiinnostuneita koko talven yli vuokraajia lokakuun alusta. Mitäs Alicantessa? Koskas olisi ajankohtaista? Kävisikö 10.9. lähtien kuukausi, niin voisi vielä säätää?

Back