• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopolla Portugaliin 16.7 alkaen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veke73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

veke73

MotOrg ry jäsen
Moikka.. Onko kuinka moni käynny heittää reissua portugalin suuntaan?? Kannattaako mennä
laivalla saksaan ja ajaa sitä kautta vai ruotsista tanskan kautta.??Laiva matka aika kallis kahdelta.

Mulla suunnitelmat tonne päin 17.7-18.8. :orgmp2::):)

Ajaen oot ainaki helkutisti nopeemmin, Turku-Tukholma Baltic Princess on 06.10 Tukholmassa.
Oot pitkällä Saksassa siinä vaiheessa kun Finnlines purjehtii 21.30 Travemundeen.

veke73 sanoi:
Moikka.. Onko kuinka moni käynny heittää reissua portugalin suuntaan?? Kannattaako mennä
laivalla saksaan ja ajaa sitä kautta vai ruotsista tanskan kautta.??Laiva matka aika kallis kahdelta.

Mulla suunnitelmat tonne päin 17.7-18.8. :orgmp2::):)

Menisiköhän vielä lautta Plymouth-Santander ? Joskus (taisi olla -88) Epsanjaan mentiin reitillä Turku-Tukholma-Göteborg-Harwich-Plymouth-Santander. Silloin oli joku laivayhtiöiden yhteislippu jossa Turku-Tukholma oli ilmainen kun osti tuon Göteborg-Harwich lipun samalla kertaa.
Googlen mukaan nuo lautat menisivät vielä. Tuolla reitillä on näkemistä (vaikka Stonehenge ja Lontoo) ja sopivasti ajamista ja lepoaikaakin.

Laivalla Saksaan on varsin tylsä ja kallis... Finnliness on sellainen konttilaiva missä on Puolalaisia rekkapenoja seurana. :D

Itse olen aina tykännyt ajella Tukholmasta ruottin läpi tanskaan, saksaan ja siitä Euroopan sekkailuille. Tosi hyvää banaa koko tuo ruotti/tanska ja saksa tietysti. Päivässä vetäsee hyvin Tukholmasta Saksaan jos ei sellainen 1000km rupeama liikaa ahdista... :)

Kyllä mä taidan ajaa ihan koko reissun, tietty ruotsin puolelle laivalla.
Kiire ei ole mihinkään, vaan tarkoitus nauttia ajosta!
T.Veke

Back