• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopoilijan pako päätyi piikkilanka-aitaan

Kukkahattupoliiseja. Mutisee ensin seis ja sitte yks kohti ja kaks ilmaan.
buttrock.gif

Täälläpäin mopopojilla ei ole kyllä päässä järjen hiventäkään... ......
Viime viikolla näin täällä hurjan takaa-ajon.
Ihmettelin kun poliisit pillit menivät pillit päällä talon pihan läpi ja jäivät kiertelemään ympäristöön.
Ei mennyt kuin muutama minuutti, niin joku pikkunapero viritetyllä PV:llä ajoi (n.55) mittarissa polliiseja karkuun omakotialueella.

Laittoi kyllä verta kiehumaan, koska takahäkillä oli arviolta 12-13V tytteli ilman kypärää
veryangry.gif

Olihan se toisaalta huvittavan näköistä, kuski tiukassa etukenossa, maija pillit päällä perässä, taajamanopeudella.

Mä joskus ajelin vanhalla polkupyörälläni pyörätietä, kun vastaan tuli kovaa kyytiä mopopoika PV:llänsä. Tottakai molemmat väisti (siin oli puomi ettei autolla pääse) samaan suuntaan ja mopo ajo mua päin, oisko ollut vauhtia 30km/h sillä ja mulla 15km/h... Pyörä lensi alta pois ja minä sammakonloikan ja kuperkeikan pyörätielle. Ihme että kämmenpohjiin vain tuli pienet hiekkanaarmut vaikka oli vaan ohkaset sortsit ja t-paita päällä. Silloon teki mieli olla ilkeä, mutta mitäs sitä, vahinkoja sattuu.

Ehkä ei poika mopolla ajellut enää pyörätiellä, tai ajeli ainakin hetken verran varovaisemmin.

Back