- Sijainti
- Keskipohojanmaa
Veteraanikansanedustaja Klaus(Klaude)Bremer ajelee kans ja vetelee eduskunnan mp kerhoa(ainakin on vetänyt,tiiä tällä hetkellä).....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
R1 puna/valko -07 Puotilalla on.R1, muistan lukeneeni jostain lehdestä.Jukka Puotila.
Oli jo yrittänyt vieroittautua pyöristä, mutta tietäähän sen, kun pitkän linjan motoristi myy pyörät pois, ja sen jälkeen lähtee messuille "ihan vaan pyörähtämään"...
Taisi olla r6r, mikä lähti matkaan sieltä.
Samaa mieltä,tämmöstä turhaa paskaa saa/annetaan kirjottaa,mutta sitte kun joku on erimieltä,ni aletaan poistamaan viestejä...Ei paljo eroa juttujentaso bomberfooruumista vain aiheet on eri.Voi ristus notta typerä topic....Tunteeko kukaan ketään köyhää joka mopoilee?Toinen trendikäs on et ketkä homot mopoilee?
Arsilla on viimeisen tiedon jäljiltä (-05) 12 mopotinta tallissaKuulantyöntäjä Arsi Harjulle muistaakseni annettiin H-D joskus kauan sitten. Siitä että onko se vielä tallissa, en tiedä.
Ainakin minä olen köyhä! Ei ole pakko lukea aihetta jos on tyhmä aihe! Itse ainakin sivuutan aiheet jotka eivät kiinnosta...Tunteeko kukaan ketään köyhää joka mopoilee?
Siis kumpi oli...Anssi Kelan olen bongannut hd:n selästä...
Harley on hänellä...Pertti Olavi Neumann (olisko Harley) havaittavissa itä-helsingissä
R1Jukka Puotila.
Oli jo yrittänyt vieroittautua pyöristä, mutta tietäähän sen, kun pitkän linjan motoristi myy pyörät pois, ja sen jälkeen lähtee messuille "ihan vaan pyörähtämään"...
Taisi olla r6r, mikä lähti matkaan sieltä.
ÖÖ uskomatonta mutta totta.
Jenni Nielikäinen. Mikäs sen oma sukunimi nyt olikaan...no eikö yhtään naista saada tähän listaan? Muistelisin jonku missitissin ajelleen jotai kikotinta.![]()
Kuka se on?Jenni Nielikäinen. Mikäs sen oma sukunimi nyt olikaan...