• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopo käy "kylmänä" vaikka lämmin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja widit
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ratsuna 92 zxr 750 j. olen ajellut lyhyitä matkoja töihin (ei ehi lämmöt nousta lämpimäksi asti) nyt kun eilen ajelin mopon lämpimäksi tuossa kylillä, niin röpöttää ja käy kuin kylmänä ja tyhjäkäynti aika olematon. sen olen huomannut ettei kyseinen jalo ratsu tykkää vilposista keleistä. mitä helvettiä??  
withstupid.gif

e: koneen lämmettyä toiminut moitteettomasti tähän asti.
paikalla olis micronin putkisto dynojetit ja pipercros

Oliskohan termostaatti juuttunut auki ja neste pääsee kiertämään koko ajan vapaasti...

ratsuna 92 zxr 750 j. olen ajellut lyhyitä matkoja töihin (ei ehi lämmöt nousta lämpimäksi asti) nyt kun eilen ajelin mopon lämpimäksi tuossa kylillä, niin röpöttää ja käy kuin kylmänä ja tyhjäkäynti aika olematon. sen olen huomannut ettei kyseinen jalo ratsu tykkää vilposista keleistä. mitä helvettiä??  
withstupid.gif

e: koneen lämmettyä toiminut moitteettomasti tähän asti.
paikalla olis micronin putkisto dynojetit ja pipercros
Oiskohan vaan tyhjäkäyntipiiri vähän laihalla. Avaa seosruuveja vaikka puol kiekkaa ja koita paraneeko.

Mulla on vähän sama asia Banditissa... Käy joskus vain kolmella pytylläkin mutta vain kylmänä... Yoshin slipari ja dynojetin suuttimet.

Itellä edellisessä pyörässä sama vika, kunnes vaihdoin uuden termostaatin. Oli jumittunut auki ja aattelin samalla pistää sit uuden, ettei jumitu uudestaan. Lämmöt nousi vain kaupunkiajossa, muuten tosi alhaalla...

taisi fillari osoittaa muuten vaan mieltä tai sit olis halunnu nukkua pidempään (samoin kuski)
biggrin.gif
koska nyt se tekee sellasta että käy kylmänäkin hienosti eikä ees röpötä
blush.gif

en siis ehtinyt tekeen sille mitään, onneks

Back