• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyörien tyyppien lempinimiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hondamania
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawasaki => Kasavika,Kwaakku
biggrin.gif

Muistaa paremmin hokeman avulla, esim:

Hirveässä darrassa katselin homosohvalta pannaria ja tuuttia mussuttaen kun Väinö Rykkönen ja joku somali ajoivat takaa kissaa ison rosvon peesatessa ihan seeprana.

smile_org.gif

Goldwing ja muut isot matkapyörät= moottorisohva, matkavessa

Autopuolella legenda oli Saab 96, jolle oli kuvaavia nimiä:
Kajakkikaksikko
Panssarisammakko
Lisää:
Seksisukkula: siinä oli ne kauhukahvat sellaiset renkulat johon nainen halutessaan
tounge.gif
voipi riipustaa nilkkansa. Iso pojat ovat näin kertoneet
smile_org.gif

Peräpuikko: auto muoto oli vain niin...

Olihahan aikansa parhaita ralliautoja. Itse olen muuten ajanut sellaisella jokkiksella
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
bowdown.gif

Hemmetti tärkein meinas unohtua. 96:ssa oli vapaakytkin jos porukalle mitään sanoo, mutta tuttuni joka ajoi autolla rallia silloin joskus niin kertoi miten kivaa oli kun voipi vaihtaa mutkassa vaihteen ja samalla olla jarrukaasulla sivuluisussa
bowdown.gif
Olen ollut siviili 96:ssa kyydissä kun hän näytti miten toi tehdään
bowdown.gif

Hemmetti tärkein meinas unohtua. 96:ssa oli vapaakytkin jos porukalle mitään sanoo, mutta tuttuni joka ajoi autolla rallia silloin joskus niin kertoi miten kivaa oli kun voipi vaihtaa mutkassa vaihteen ja samalla olla jarrukaasulla sivuluisussa
bowdown.gif
Olen ollut siviili 96:ssa kyydissä kun hän näytti miten toi tehdään
bowdown.gif
Ethän vaan ollut minun kyydissä?
biggrin.gif
Edelleen toimiva 96:nen mökilla mätänee. Mukava sillä on siellä päästellä..
baaa.gif

Honda F6C: Valkky, lättäkuus ja fltäsix....Itse kutsun omaani lehmäksi  
lookaround_orig.gif

BTW... Saab 96:sesta. Tänään näin sellaisen 2-tahtisen Lappeenrannassa... Ne äänet, ihan kun joku olisi ajanut moottorikelkalla keskellä kesää.  
biggrin.gif

Oli Ruotsin kilvissä.

Back