Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joissain kohdin speksit on vaikuttanut vääriltä tuolla sivustolla esim. eri vuosimallien välillä teho ym. eroja vaikka sama pyörä, mutta hyvät sivut kyllä...Tuolta olen itse ainakin hakenut: Bikez.com
Saattaa noita olla muitakin.
Joo, ite huomannut myös, että myöskään painot ei aina täsmää. Ihan hyvä perussivusto kuitenkin jonkun mallin löytämiseen.Joissain kohdin speksit on vaikuttanut vääriltä tuolla sivustolla esim. eri vuosimallien välillä teho ym. eroja vaikka sama pyörä, mutta hyvät sivut kyllä...Tuolta olen itse ainakin hakenut: Bikez.com
Jep, kyllä tuolla jonkin verran puutteita on. Uudempien pyörien specsit aika vajaat, esim. huipputehoja ei kovinkaan monessa näy.Joo, ite huomannut myös, että myöskään painot ei aina täsmää. Ihan hyvä perussivusto kuitenkin jonkun mallin löytämiseen.Joissain kohdin speksit on vaikuttanut vääriltä tuolla sivustolla esim. eri vuosimallien välillä teho ym. eroja vaikka sama pyörä, mutta hyvät sivut kyllä...Tuolta olen itse ainakin hakenut: Bikez.com