Teho/painosuhde on yleisimmin käytössä oleva riskiluokitusperuste. Sitä tukee erilaiset tutkimukset, kuten MAIDS.
Mä vähän googletin tota sun MAIDSia. Ne on kuule kodinsiivoojia ja muita tätösiä noi MAIDSit.
Jos sulla on linkki, niin pistäppä tänne, niin katsotaan, olet tuon niin useasti maininnut keskusteluissa.
Tuota, joudunpa nyt selventämään tätä kirjoitelmaani –jälleen kerran. Mulla on sekä tehokkaampi ajopyörä, että kustomi. Pyöriä on siis nyt kaksi. Viisi puuttuu, toistaiseksi.
Vaikka todella kuulunkin ryhmään: vanhat setät, ajan enemmän, kuin monet teistä ja alettuani uudestaan 1999, olen esiintynyt vakuutusyhtiöiden saldossa ainoastaan pano-osuudessa. Ne on saanut multa vain tuloja. Noin niinku, empiirisellä menetelmällä: pirusti kilometrejä, eikä mällejä. Kukaan teistä ei oo joutunu kustantaa mun harrastusta. Toisin on liki jokaisen mällänneen laita.
Kuitenkin, en ole sitä mieltä, että MAIDS on jumalan sanaa. Se on vaikeaselkoinen, jne. Sen sijaan olen vahvasti sitä mieltä, että meillä tulee olla samankaltainen vakuutustuote, kuin muilla. Se tarkoittaa, että tehokkaammat pyörät ovat kalliimpia vakuuttaa. Tähän on päädytty voittopuolisesti EU-maissa.
Sen sijaan, jos edunvalvontatyössä toimittaisiin menestyksekkäästi, se ei tarkoittaisi kyykkykuskienkaan vakuutusmaksujen nousua -kustomit vaan laskisivat vielä enemmän.
Minun visioni ei todellakaan ole se, joka määrittää sen, millainen on Suomen vakuutuskriteerit. Tosin, vakuututtuani kotokartellista, ajan itse ylikansallista, EU-kriteeriä. Kaikki, jotka ovat eri mieltä, voivat huojentuneena todeta, etten ole asemassa, jossa voisin päätöksentekoa dominoida.
Jokainen, joka ei jotenkin asiassa toimi, on kuitenkin munaton päätöksenteossa. Niinpä, menkää kertomaan niille, jotka on valittu motoristien edunvalvontatyöhön.
Tosin, jos teillä on vaan vaatimuksia, olemme kaikki, munattomia, edunvalvontatyössä.
R2- D2: toivottavasti et pelaa shakkia. Tehokkaampia googletuksia...