Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös siinä n.12 metrin päässä ole jonkinlainen rajoitettu pysäköintikieltomerkki lisäkilpineen. Siihenhän tuo meitin alue sitten päättyy, eli seuraavaan merkkiin.Kiinnitin huomiota yhteen asiaan: Mopoparkkikyltti siinä oli. P-lätkä ja alla mopon kuva. Muttei mitään merkintää mistään 12 metristä. Eikä ollut myöskään mp-alueen päättymismerkkiä. Sehän kait tarkoittaa, että koko katu seuraavaan risteykseen, sinne Olympiaterminaalin taakse asti, on meitä varten![]()
No pojat ja yksi tyttö olivat kyllä parkeeranneet edelleen katukäytävälle pärränsä. Ei voineet parkkeerata omalle alueellemme, kun se oli täynnä autoja.
Ja kohta polliisit ja parkkipirkot panee lappuja autojen ikkunoihin.![]()
No mun mielestä Kava10 puhuu ihan asiaa (kerrankinEiköhän me aleta tuolla, me ORG!laiset, kunnioittamaan asioita. Poliisien ja alueen asukkaiden tahtoa.
Se onpi niin näissä mp-hommissa, että joitakin ei mitkään asiatKoitettais nyt vaikka aluks ajaa todella hissun kissun siihen jalkakäytäväparkkiin, jos siihen on tarvetta laittaa. Aina välillä kieltämättä näkee aika eksoottisiakin lähestymistapoja. Siitä todistuksena ne muutamat hienot jarrutusjäjet ja burnisviivat siinä jalkis/fillari osiolla. Ei näin.
Kun nyt porukka oppisi tuota vielä käyttämään, toisaalta ei mua haittaa - eilenkin kun mutskulla kävin niin puolet prätkäparkista tyhjänä ja pyöriä perkeleesti kävelytiellä. Olipahan omalle matkalahnalle tilaa...Hienoa toimintaa asiallisen toiminnan edistämiseksi
Samaa oon ihmetellyt itsekin pariin kertaan. Koko jalkakäytävä täynnä prätkiä, mut merkattu alue lähes tyhjä. Ollaankos me tapojemme orjia, kun on totuttu jalkakäytävälle....Kun nyt porukka oppisi tuota vielä käyttämään, toisaalta ei mua haittaa - eilenkin kun mutskulla kävin niin puolet prätkäparkista tyhjänä ja pyöriä perkeleesti kävelytiellä. Olipahan omalle matkalahnalle tilaa...Hienoa toimintaa asiallisen toiminnan edistämiseksi
Oho, kummallista kun mä en ole koskaan nähnyt tuolla mitään vaaratilannetta. Ettei nyt vaan olis niin kuin yleensä, et tiettyjä asukkaita vain vituttaa pyörät ja ihan omasta päästä tulee näitä valituksia mistä syystä milloinkin. Jos siinä nyt muutama burnisjälki jossakin on niin se ei tarkoita mitään vaaratilannetta automaattisesti. Olen itsekkin poliisin kanssa tuolla jutellut ja poliisit itekkin myöntäneet et mukavampi prätkiä on katsella tuossa jalkakäytävän puolella. Toiset ihmiset vaan ovat ahdasmielisiä ja kun luulevat olevansa vaikutusvaltaisia niin tottakai valittavat valittamisen ilosta. Jos tulevat mulle soittamaan suutansa niin löytävät itsensä seuraavaks merestä. Toki nyt hyödynnetään tätä omaa parkkia, mutta aina ei ole sinnekkään mahtunut. Iso osa valituksista poliisin mukaan tuli siitä et jalkakäytävällä liian ahdasta jos pyörät tiellä. Siis haloo! tuossahan on ainakin 3 metriä tilaa kävellä pyörienki ollessa siinä, joten eikös tästä jo huomaa miltä pohjalta valitukset tulevat?Juttelin eilen Kaivopuiston/Eiran alueen naispuolisen Aluepoliisin kanssa tästä pysäköinti ongelmasta.
Hänelle on satanut kirjeitse ja sähköpostitse paljon valituksia Mutterin alueen tilanteesta. Itse hän oli sitä mieltä, että suurin ongelma ei ole pysäköinti, vaan nimenomaan se pysäköintiin siirtyminen jalkakäytävää/pyörätietä pitkin. Asukasyhdistykset ovat ilmoittaneet useista vaaratilanteista ja sen takia käyvät myös nyt aika kuumana.
Tämän alueen asukasyhdistyksissä on ikävä kyllä aika vaikutusvaltaista porukkaa, joten ei pidä ihmetellä, jos jossain vaiheessa saattaa ruveta jonkin asteisia toimia ilmaantumaan.
Koitettais nyt vaikka aluks ajaa todella hissun kissun siihen jalkakäytäväparkkiin, jos siihen on tarvetta laittaa. Aina välillä kieltämättä näkee aika eksoottisiakin lähestymistapoja. Siitä todistuksena ne muutamat hienot jarrutusjäjet ja burnisviivat siinä jalkis/fillari osiolla. Ei näin.
Alunperinkään kysymys ei varmaan oo ollu siitä pysäköintihommasta, vaan yleensä prätkien toiminnasta mutterin ympäristössä.
Ollaan hei ihmisiks, niinkun melkein kaikki ovatkin.