G
Guest
Guest
Onko valmistettu minkäänlaista yksinkertaista peräkärryä millä sais kuljetettua moottoripyörää mukana työmatkoilla. Kertokaa jos tiedätte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu omistaa tuollaisen kärrin Kouvolassa jota olen käyttänytkin ja taitaa siinä ne vuokraustarratkin olla. Tod. näk. samasta kärristä puhutaan.Kouvolan seudulla joku vuokraa selasta 1/3 paikkasta kärriä.
Jos olet alueelta, voin kaivaa numeronkin...
Juu, ei siinä mitään erikoisvehkeitä tarvita.Uteliaisuus heräsi: minkälainen on moottoripyörän (pyörien) kuskaamiseen erityisesti suunniteltu/varusteltu kärry?
Ja vielä tyhmempi kysymys perään: Koska moinen keksintö lienee hintavampi hankkia/vuokrata niin miksi pyörä sitten pitää sellaisella kuskata?
Tavallisella muulilla oon itse kuskannu. Kunhan löytyy 4 kpl lattiakoukkuja niin varmaan pysyy mopo pystyssä. Kalturi eli ramppi tietty myös.
Menee vähän topicin ohi, mutta tuli vain eteen tilanne taannoin jolloin pyörää piti siirtää peräkärryllä. Kysäisin tuolloin vakuutusyhtiöltä korvauksista. Vastaus oli että vahingon sattuessa vaunuvakuutus korvaa pyörään sattuneet vahingot painon mukaan. Yhtälönä 220kg*80mk=17600mk maksimissaan. Jos aattelit kuljetella pyörää useamminkin, kannattaa ottaa selvää vakuutuksista. Tämä vain tietenkin siinä tapauksessa, että asialla on jotain merkitystä.Onko valmistettu minkäänlaista yksinkertaista peräkärryä millä sais kuljetettua moottoripyörää mukana työmatkoilla. Kertokaa jos tiedätte![]()
Miten HELV**ISSÄ toi pyörä on saatu sisälle??ei siihen mitään ruåttalaista wagonia tartte, saksalainen bmw käy yhtä hyvin..
... Ja miten sen saa ulos?Miten HELV**ISSÄ toi pyörä on saatu sisälle??ei siihen mitään ruåttalaista wagonia tartte, saksalainen bmw käy yhtä hyvin..