Kysehän tässä on se, ettei siitä omatekemästä huollosta saa sitä leimaa sinne huoltokirjaan.Jos tulppia , putsareita ja öljyjä ei OSAA itse vaihtaa ja kirotaan huollon hintaa niin MYYKÄÄ NE MOPOT POIS kun on niin V***N vaikeeta !!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysehän tässä on se, ettei siitä omatekemästä huollosta saa sitä leimaa sinne huoltokirjaan.Jos tulppia , putsareita ja öljyjä ei OSAA itse vaihtaa ja kirotaan huollon hintaa niin MYYKÄÄ NE MOPOT POIS kun on niin V***N vaikeeta !!![]()
![]()
![]()
juuri niin siitähän tässä on kyse,eikä saman työn teettämisestä muualla puolet halvemmallaKysehän tässä on se, ettei siitä omatekemästä huollosta saa sitä leimaa sinne huoltokirjaan.Jos tulppia , putsareita ja öljyjä ei OSAA itse vaihtaa ja kirotaan huollon hintaa niin MYYKÄÄ NE MOPOT POIS kun on niin V***N vaikeeta !!![]()
![]()
![]()
Tässähän on kyse nimenomaan venttiilien säädöistä. Ja tiedetään, Bulun venttiileitä ei tarvitse säätää koska venttiilinostimet ovat hydrauliset.Jos tulppia , putsareita ja öljyjä ei OSAA itse vaihtaa ja kirotaan huollon hintaa niin MYYKÄÄ NE MOPOT POIS kun on niin V***N vaikeeta !!![]()
![]()
![]()
puhuu suomea siellä tallinnan liikkeessä...Kiinnostava vaihtoehto. Ducatiin ilmeisesti olis lahden takana huollot hyvinkin paljon edullisempia. Mutta kun ei toi eestin kieli taivu, niin
??![]()
En usko että kielimuuri on esteenä,tuolla KTM huollossa oli kanssa yksi auttavaa Suomea puhuva.puhuu suomea siellä tallinnan liikkeessä...Kiinnostava vaihtoehto. Ducatiin ilmeisesti olis lahden takana huollot hyvinkin paljon edullisempia. Mutta kun ei toi eestin kieli taivu, niin
??![]()
Kyselin huollon hintaa Racingbike Sidecar Oy:ltä 430€ tarvikkeineen,elikkä on tuota hinta eroa kotimaassakin reilu 150€ paikasta riippuen.Mulla maksoi 15 000 km huolto vm 2007 Super Dukeen Racing Bike Sidecarissa 395 euroa viimevuonna. Eiköhän SM:ssä ja Super DUkessa ole aika samanlaiset huolto-ohjelmat...Pieni kysely kierros tuotti tuloksen:
KTM SM 950 -07 huolto 15tkm Virossa Ekstreemmoto OÜ
:ssa
hintaan 230€![]()
Duuni kaveri kyseli puhelimitse kun osaa tuota eestin kieltä.
Ei helkutti onko työn hinnassa noin paljon eroa![]()
ja kyseessä on siis huolto missä venat yms. huolletaan.
Laiva matka mopedilla edes takas n.100€
Jää vielä 300€ tuliaisiin![]()