Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suunnitelma päivittyy.Jossakin vaiheessa kesää parin päivän reissu viroon, elokuun lopulla saksa/belgia suunnalle, tarkoitus olisi käydä katsomassa span formulakisaa. Muuten reittisuunnitelma täysin auki.
Ollaan sitte samassa laivassaLähtö vuosaaresta 06.06-09 Saksaan ...
Laivarannassa nähdäänOlemme kaksistaan liikkeellä musta bläkkäri vie meidät maasta toiseen.. Ajellaan ja nautimme maisemista .![]()
Meillä on majapaikka varattu Celle paikasta n 200km ajomatkaa kun saavutaan saksaan..Laivarannassa nähdäänOlemme kaksistaan liikkeellä musta bläkkäri vie meidät maasta toiseen.. Ajellaan ja nautimme maisemista .
Me ollaan molemmat omilla, harmaat äsvee ja 6-fasu. Reissulla ekan yön majoitus varattu, muuten mennään fiilispohjalta![]()
![]()
Me ollaan varttu ekan yön majoitus Fuhrbergista, 22 km CellestaMeillä on majapaikka varattu Celle paikasta n 200km ajomatkaa kun saavutaan saksaan..![]()
HahaEntäs jos lähtee mukaan reissuun?Oi, teillä kuulostaa olevan huippureissuja tulossa![]()
Itse en kyllä tiedä ollenkaan mihin nokan suuntaisi.. vai suuntaisiko minnekään. Kannattaakohan minun kuitenkaan yksikseni lähteä rajan tuolle puolelle (Ruatti ja Noria)..
Suopi suositella jos tulee jotain mieleen?Ehdotuksia otetaan vastaan...![]()
![]()
![]()
![]()
No voihan ettäHahaEntäs jos lähtee mukaan reissuun?Oi, teillä kuulostaa olevan huippureissuja tulossa![]()
Itse en kyllä tiedä ollenkaan mihin nokan suuntaisi.. vai suuntaisiko minnekään. Kannattaakohan minun kuitenkaan yksikseni lähteä rajan tuolle puolelle (Ruatti ja Noria)..
Suopi suositella jos tulee jotain mieleen?Ehdotuksia otetaan vastaan...![]()
![]()
![]()
no comments![]()
![]()