• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräkuumeisen löpinöitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pertt-UP-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lajitoverit kertoivat ihan faktaa ja jos ajat (kalajoki) niin mielestäni toi nelari/enska ois varmaan viisain, olen itsekkin sielätä kotoisin (ylivieska) ja oli aikoinaan paras "kulkuväline". Toi nelari on siitä hyvä että pääsee ajeleen vähän pitempiäkin matkoja ilman jonnin joutavia murheita ja löpöö kuluu väemmän. Kyllä se 100km/h riittää, eihä siellä lujempaa saa ajaakkaan??? Olen tulossa sinne "kulmille" viikonpäästä ja käyn syömässä siikarysässä evästä, ota ihmeesä yhteyttä jos harrastus kiinostaa? Olen ajanna jo 30v. ja homma sen kun pahenee!!!

Tuosta talviajamisesta, ainakaan ihan rehellisessä talvikelissä ei tule kyllä mitään kyykkypyörällä. Jos ei enduromallista halua niin sitten edes joku nakupyörä leveällä stongalla ja pystyllä ajoasennolla.

Jos itse pitäisi ostaa pyörä ympärivuotiseen käyttöön tuohon hintahaarukkaan niin ostaisin suzukin drz-400sm supermoton. Hyviä saa nykyään alle 5000€ hintaan kone kestää vaikka kuinka kauan ja on halpa vakuuttaa ja pitää. Tehoa vakiona 40hp ja suoravetokaasarilla + muilla pikku vireillä se 50 mikä on ihan tarpeeksi tuollaiseen kevyeen vekottimeen. Itsellä oli edellisessä pyörässä about sama kone kuin tuossa ja toimi talviajossakin loistavasti. Jos kuitenkin välttämättä haluaa enemmän katupyörän niin sitten joku vanhempi hornetti tai jotain vastaavaa mutta ei kyllä muovipyörällä talvella tee mitään...

Back