Oha täsä jottai hyvvää täsä iäsäki, ku o ajanu korttisa aikonaanni on saanu sen palijon halavemmalla ku jos ois ajanu sen näinä aikona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin pääsee...Ajovarman auki olevat toimipaikat lakon aikana
Tiedotteita lakon vaikutuksesta
Kyllä jotkut pääsee kokeisiin![]()
Eipä sekään ihan kaikille pidä paikkaansa... Mulle oli varattu kaikki ajot ja ajokoe peräkkäisille päiville. Viime viikolla soittivat ja sanoi et kaikki ajat ensimmäistä lukuunottamatta uusiks ja koepäivästä ei tietoa... No ensimmäinen ajotunti oli tänään ja meni suht okNiin pääsee...Ajovarman auki olevat toimipaikat lakon aikana
Tiedotteita lakon vaikutuksesta
Kyllä jotkut pääsee kokeisiin![]()
Lakon aikana vain B-korttia suorittavat saavat insseihin aikoja, mutta A-korttia suorittavat eivät saa aikoja edes Hakuninmaalle.
Edittiä: Aiemmin ennen lakkoa varatut ajat ilmeisesti kuitenkin pitävät A-korttilaisten kanssa ja saavat suorittaa ne toimipisteissä.
Tossa auttaa se, että on itse aktiivinen ja kyselee niitä aikoja toimistolta ja suoraan vaikka ajo-opettajalta.Vi**ttaa kyl ku a-kurssi alkoi 25.3, luulis ettei melkein kolmea kuukautta menis![]()
Tuo nopea väistö on vielä suhteellisen helppo. Käsittelykoetta suorittaessa tuntui itsellä ainakin korttia ajaessani portit tehtävä olleen kaikkein hankala. Eli tehtävä jossa täytyy ajaa 30 km/h ja sitten todella jyrkät väistöt jossa saa työntöohjata ihan tosissaan, tosin tuohon vaikuttaa nyt hieman mopokin millä sitä ajaa. Opettaja sanoi, että jos ei ole tutkaa niin aja 28km/h. 2 kmh ei tunnu paperilla paljoa minään, mutta huomaa tuossa tehtävässä todella paljon. Varsinaisessa kokeessa itse tuli ajettua vahingossa 33 km/hNo ajattelin tänne taas päivitellä kokemuksiani "kortistani".
Eilen oli tosiaan viimenen ajotunti jossa harjoteltiin nyt se nopea väistö mitä eniten pelkäsin että lipaan pyörän siinä, mutta siinä en kumminkaan onnistunut. Se oli suhteellisen helppo ja äkkiä opin sen tuntu et sen vois ajella vaikka 60km/h jos vaan olis saanu![]()
No tänään nyt se teoriakoe ja sit tarkistellaan kokoajan et koska ne alkais ottaan A-inssejä taas vastaan niin pääsis sen suorittaan jos sais sen kortin nyt tässä kuussa. Ei onneks kelien ja muutenki hiuo se oma pyörä sielä pihas![]()
Koululla on Kawasaki Er-6n ihan mukava ajaa, ja suhteellisen köykänen, verraten omaan (ZZ-R 600D) joo se väistö siinä 30km/h oli kans aika jäynä mutta kyllä seki alkas menemään ihan hyvin parin kerran jälkeenMitä mopoja autokouluissa on nyt käytössä? Itse ajoin korttini KTM 690 Duke II:lla
Haha !Mitä mopoja autokouluissa on nyt käytössä? Itse ajoin korttini KTM 690 Duke II:lla
Sama fiilis oli itselläkin joskus, mutta kun hyppäsi pyörän selkään, niin kaikki menikin luonnostaan hyvin kun otti kaiken rauhallisesti. Niillä taidoilla olisi päässyt jopa inssiajon kuulemma läpi.huomenna alkaa ajotunnit ja alkaa nousta jo aikamoinen paniikki..entäs jos menen pöpelikköön, entäs jos menee kaikki polkimet ja vivut sekasin ja sitä kautta pöpelikköön, entäs jos entäs jos entäs jos...
niin ja autokoululla kawan er-6n..![]()
Itse harjoittelin ihan tavallisella jalkajarruttomalla fillarilla hidasajoa ja muita käsittelykokeen tehtäviä ja auttoi jonkun verran, vaikka onkin täysin eri laite, varsinkin painon suhteen.eka ajotunti takana..pikkupyörällä ajoin, ja koska oon vielä elossa, niin kai se ihan hyvin meni..huomenna kuitenkin vielä harjoittelua piilossa ja kaukana muista ihmisistä..ei oikeen tämä tyttö tajua kytkintä..![]()
![]()