Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu itselläkin ja Honda saikin koko viime kesän löhötä täysin koskemattomana tallissa, liik.käytöstä poistettuna, ei vaan ajot hotsittanutMatso sanoi:mitta täyteen ja kyllästyminen.

Tästä kyllä ihan samaa mieltä!Bone sanoi:...... ilman poppikoneita, puhelimia, tai muitakaan joutavuuksia.....
Mulla kyllä kahdesta edellisestä poiketen menee kylkiäisinä myös kunnon mökämeteli kuulokkeista sen koneen murinan sekaan ihan mieluusti.Kotarikuski sanoi:Tä? Radallako muka tylsää??? Mun havaintojen mukaan jokainen mutka, kiihdytys ja jarrutus on joka kerta erilainen kun vähänkin on yritystä. Tilanteessa aina on jotakin eri tavalla, nopeus, ajolinja, vaihde, asento tai joku muu. Ja kun säätöihin koskee, menee edellä mainittu taas uusiksi.
Mä ainakin väsyn ennen kuin ajo rutinoituu, taidan olla hidas oppimaan. Mut voi sitä tyytyväisyyden määrää kun on iltapäivän ollut radalla.

https://www.youtube.com/watch?v=DjpZAAeN178Saatana sanoi:Pikku pojasta asti olen haaveillut vihreästä Ninjasta ja sit sattui hyvä yksilö myyntiin.
Toisaalta, jos moottoripyöräilyä verrataan remontointiin tai kuntoiluun, niin nuo kaksi jälkimmäistä yleensä tähtäävät johonkin ja päämäärä on lopputulos. Toki joillekin nuo ovat elämäntapa, mutta isoimmalle osalle se juttu on se päämäärä.Nomad sanoi:On ollut mielenkiintoista pohtia makro-/mikrotrendejä.
Reilu 10 vuotta sitten TV:stä tuli paljon remonttiohjelmia. Sen jälkeen taisi seurata kuntoiluohjelmat. Tämän jälkeen muistaakseni ruokaohjelmat ja viimeisimpänä huutokauppaohjelmat. Näistä kaikki ovat palvelleet varmasti alan yrittäjiä.
Moottoripyöräily on ollut harrastus karkeasti 40-50 vuotta. Sitä ennen mp oli edullinen kulkuväline. Kuihtuukohan tämä(kin) harrastus pikkuhiljaa. Onhan se typerää polttaa bensaa turhan takia, voisi provosoiden sanoa.
fredi sanoi:Tässä moottoripyöräilyssä on muistettava yksi asia.
Itse kun olin 15v sain ajaa mopoa. Täytin 16v ajoin kt kortin kun ajoin ajokortin sain ajo-oikeuden täystehoisiin moottoripyöriin.
Nykyään on sen seitsämän korttia ja kaikki maksaa ihan riittävästi.
Tämä kaikki on ajokorttiuudistuksen ansiota.
Onko onnettomuudet laskenut kyllä on, koska ei ole motoristeja. Maksaa se kortti ja monta eri vaihetta.
Olisikin tärkeää painottaa, että ajoturvallisuuteen vaikuttaa eniten esim. Motorgin järjestämä ajotaito kurssit ratapäivillä tai muut vastaavat suoraan ajo-opetukseen tähtäävät kurssit.
Itse olen aina liikkunut moottoripyörällä tai kotilolla. Ajokilometrejä on riittävästi. Ja on paikattu matkan varrella. Ja ne neulomiset ei ole ajo-oikeuden vika, vaan se kaikki on ollut korvien välissä.
Onhan se ihan eri juttu tulla tontille mp:llä ku kotilolla.
panu.. sanoi:Mooottoripyöräilyn tila suomessa. Nykyään ihmiselle on tarjolla vaikka ja mitä harrastusta ja ajanvietettä. Ja ne muut harrastukset yleensä maksavat vähemmän kuin prätkäily.
Lisäx, ainahan sitä tovois noiden pyörien hintojen olevan alhaisempia. Verot liian kovat mielestäni. Sinänsä käytettyjen, hyvien pyörien tarjonta on tällä hetkellä hyvä.
.
.
.
.
.