• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily kaunokirjallisuudessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SissyBar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kathy Reichs: Kuoleman kyydissä. Fiktiota. Dekkari. En itse lukenut, vielä. Kaveri kehui.
Ostin kirja-alesta halvalla.En tykännyt.Big Four-jengeistä oli kirjoittu pitkät pätkät lähes suoria lainauksia aikaisemmin netistä lukemistani artikkeleista.Sitten on keksitty pari fiktiivistä jengiä varmuuden vuoksi itse tarinaan.
Myös pyöräjutut ovat aika alkeellisia malliin´tässä on selvästi pyritty hyvään teho-painosuhteeseen.´
Luin jo n.1 kk sitten ja annan vaikka kirjan hyvään kotiin,jos jotain pk-seudulla kiinnostaa,kun on hyllyt tupaten täynnä.
Terve!!!!
Samaa mieltä. Kyllä kirjan juuri luki.
mad.gif

Motoristit olivat kirjan roistot.
033102ass_1_prv.gif

kotka

Kerouacin Easy Rider, tieteskii...
Kerouacilla ei kyllä taida tuonnimistä teosta olla. Kuuluisan leffan nimihän se kyllä on. Saatat tarkoittaa kirjaa On the road / Matkalla, jolla em. elokuvan kanssa yhteistä lähinnä fiilis...

Tämmöiset löysin, joita ei vissiin ole vielä mainittu:
Michel Karra: Kesä -56
Helga Meyer: MZ-kertomuksia
Nikol Russu: Sano Morfiinille et mä etin sen vielä

Ja Keijo Virtasen kirjat ovat nimiltään Ajan maisemissa, Etelän teille, Matka Komutiaan, Takaisin tielle ja Tielle tuuleen.

bowdown.gif

Kiitos, näistä löytyy taas hetkeksi lueskeltavaa. Pitänee ostaa omaan hyllyyn kun kirjaston kirjat unohdan kuiteskin palauttaa..
tounge.gif

Joo, itseltäkään ei löydy hyllystä kuin Che Guevaran: Moottoripyörä matkapäiväkirja ja Ralph " Sonny" Bargerin: Ridin' High livin' Free... Mutta kiitos kaikille kirja vinkeistä!
bowdown.gif

Luen tosi vähän mutta kun luen niin vain asia kamaa.Edellinen oli Just Joey,The Joey Dunlop Story

Mä oon alkanut diggaa noita elämänkertoja ja ei toi Twist of the wrist.kään mikään aivan huono ole....
buttrock.gif

Taannoin luin kirjan, jossa BMW-kuljettajalla oli insestinen suhde sisareensa. Onneksi ei tule nyt kirjan nimi mieleen  
biggrin.gif

Back