• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja parisuhde

Moottoripyöräily ja parisuhde -

• Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä

Ääniä: 0 0,0%
  • Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä

Ääniä: 1 100,0%
  • Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä

• Vain mies harrastaa

• Vain nainen harrastaa

• Ääniä yhteensä
    1
Vaikka leivättä muttei päivääkään ilman pyörää !
Mamma ajelee omallaan .

Meillä vaimo ajaa lihasvoimalla ja minä konevoimalla, eikä oo tullut mitään sanomista puolin eikä toisin, se varmaan on sitä parisuhde terapiaa.
062802moto_prv.gif

Enpä tästä löytänyt ihan parasta mahdollista vaihtoehtoa, mutta löin rastin ruutuun mies ajelee ja vaimo tulee kyydissä... Tosin, vaimo tulee mukaan kun pääsee, eli kun saadaan muksuille hoitaja.
Hissukkaa on vielä toistaiseksi takana ollu
cool.gif

Kun hankin aikanaan ensimmäisen kevarini, silloinen tyttöystäväni oli kerran kyydissä, eikä tykännyt. Ja pyörä olisi pitänyt vaihtaa autoon. Kittiä kanssa! Se juttu loppui sitten hiukan myöhemmin.

Kevari vaihtui 500S GPZ Kawaan. Samana kesänä Kawan oston kanssa tapasin nykyisen tyttöystäväni. Ekoilla treffeillä harrastuksista puhuttaessa mainitsin harrastavani moottoripyöräilyä. Emäntä kysyi silmät loistaen että josko pääsisi kyytiin. Ajattelin et ei hää kuitenkaan tykkää. Mutta tykkäspä! Ajan mittaan pyörät ovat vaihtuneet, mutta emäntä ei. Onpa puhunut jo oman pyörän ostamisesta.

Mutta niinhän se on, että nainen kyydissä ajellaan, hissunkissun eikä riskeerata yhtään. Yksin ollessa AJETAAN isolla A:lla.

Ainakin toistaiseksi vain minä - eli talon emäntä - ajan.. saa nähdä saakos se hellu ajettua kortin tälle kesälle. Tarkoitushan tuo kuulemma olisi..
smile_org.gif
hope so..
wink.gif

Kohta tulee se ensimmäinen pyörä pariinkymmeneen vuoteen. Vaimo sanoi, että hanki jos haluat, mutta hän ei kyytiin tule. No, katsotaanpa nyt saisiko tuon kevään edetessä lähtemään kypäräkauppaan, veikkaan että kyllä kyydissä ihan viihtyisi jos vaan antaisi mopoilulle mahdollisuuden. Oman hankkimista en uskalla edes toivoa, tuo kun ei tykkää kotilolla ajamisestakaan erityisemmin...

Molemmilla on omat pyöränsä. Parempi puolisko kurvailee kuussatkulla reippaasti mukana... toivottavasti.. =)
inlove.gif

Näin uusina motoristeina mennään, että minä ajan ja avopuoliso on kyydissä. Ehkä hänkin joskus ajaa kortin, että pääsee itsekkin ajamaan.

Ostin just ekan fillarin.
Kortti vielä vaiheessa, mutta molemmille jo homaattu ajokamat, eli kaipa se menee (ainakin vielä tälle kesälle) tuohon "mies ajaa - Nainen kyydissä"

Eipä kestäny suhde kahta mopotinta.
Toissa kesänä vielä isäntä ajoi ja minä kyydissä. Viime kesänä molemmat ajettiin omillamme ja hyvin pian myös omilla teillämme. Ens kesänä taidankin sitten ajella yksin ellei sitten...

Back