• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja parisuhde

Moottoripyöräily ja parisuhde -

• Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä

Ääniä: 0 0,0%
  • Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä

Ääniä: 1 100,0%
  • Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä

• Vain mies harrastaa

• Vain nainen harrastaa

• Ääniä yhteensä
    1
Kyllä tuo rouva aina välillä kyydissä istuu, on tuolla omakin mopo jolla ajelee, tosin nyt ei oo ajossa kuin mun, joten sitäkin tuo lainailee...
biggrin.gif

Vaimoa ei vois vähempää kiinnostaa tää touhu, joten tää on ihan mun oma juttuni ollut aina. Se onkin sanonut että keväästä syksyyn meikäläistä ei paljoa näy ja kyllä se paikkaansa pitää. Toisaalta olen tehnyt selväksi että mukaan pääsee jos haluja löytyy. Ei se silti mitään suuria eturistiriitoja ole aiheuttanut perheessä ja hyvä niin.

Vaimo tarakalla viimeksi vuonna -90 ja silloinkin vasten tahtoaan. Viimeisen lippauksen ansiosta en kyllä enää ota junioreitakaan kyytiin kuin "painavasta syystä".

Kolkytä vuotta puhuin emäntää ympäri, että tulisi pyörän kyytiin. Viimein se sitten onnistui muutama vuosi sitten. Ei halua itse ajaa mutta kyydistä nauttii kyllä täysin siemauksin. Tarkkana saa silloin ajella, sillä kyydissä on silloin elämäni arvokkain lasti.

Minulta lähti akka toisen matkaan pari vuotta sitten ja nyt se tuntuu jo hyvältä(vaikka ottihan se koville silloin).
Tilalle sain paljon paremman ja mikä parasta niin tällä nykyisellä on oma pyörä jo ostettuna minun innostamana.
Vanhaa eukkoa ei saanut pyörän kyytiin kuin pari kertaa 15 vuoden aikana, eli ei mikään yhteinen harrastus.
Samoilla linjoilla mennään ! Akka läks kanssa reilu pari vuotta sitten...ei tosin toisen matkaan mutta lähti kuitenkin
biggrin.gif

Parempi tilalla ja ymmärtää mopoiluharrastuksen ihan erilailla kuin entinen....omistaa jo pari pyörää (katurassin ja kurapyörän).

Ei voi väittää, etteikö siinä ohessa ymmärtäisi mun harrastusta
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Ei löydy maailmasta niin isokaliiberista pyssyä,
jolla sais uhattua meidän mamman MP:n kyytiin...

Sen sijaan pojista isommat (10v ja 16v) ovat olleet kyydissä
aika paljonkin. Ja äitee, melkein 70v kummitäti ja joku työkaveri,
olikohan vielä joku jota en muista... :)

Kyllä meillä onneksi molemmat ajelee omilla mopoillaan
smile_org.gif

Mä en edes uskalla istua kyydissä, koska se on aivan kamalaa
biggrin.gif

Mielummin ajelen itte...

Ja kyllähän se niin on että enemmän meikäläinen ajelee vuodessa kun tuo toinen osapuoli
033102bebe_1_prv.gif

Kolmatta kesää mopotin ja parina ekana kesänä mamma kyydissä puoli väkisin muutamia kertoja. Tänä kesänä ei kertakaan, kun en ole enää viittinyt edes kysellä!

Back