• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja parisuhde

Moottoripyöräily ja parisuhde -

• Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä

Ääniä: 0 0,0%
  • Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä

Ääniä: 1 100,0%
  • Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä

• Vain mies harrastaa

• Vain nainen harrastaa

• Ääniä yhteensä
    1
En tiedä onko tämän kaltaista äänestystä ollut foorumissa aiemmin, mutta jos niin pistetään uusiksi.
Mukava olisi myös kuulla kommentteja miten asia (siis MP -harrastus) koetaan eri kodeissa.
sport05.gif

Omalla kohdalla harrastus on vain minun (siis miehen) "harteilla" eikä harrastukseen aina ihan varauksetonta kannatusta saa...

meidän perheessä molemmat ajelee omilla mopoilla. mamma kyllästyi istumaan kyydissä ja hommas ittelleen kortin, ja minä sain hyvän syyn hommata isomman mopon ittelle
biggrin.gif

vanha jäi siis vaimon käyttöön

Vastausvaihtoehto n.
Pääosin alfauros ajelee ja naaras on kyydissä, mutta joskus saattaa parempi puolisko karata lieden äärestä omin nokkineen liikenteeseen
smile_org.gif
.
Perheessä siis kuitenkin vain yksi mp. Vaimo ajaa vuodessa (ainakin toistaiseksi) vain muutaman sata kilometriä, joten toisen pyörän pitäminen olisi hiukka hölmöä.

Minulta lähti akka toisen matkaan pari vuotta sitten ja nyt se tuntuu jo hyvältä(vaikka ottihan se koville silloin).
Tilalle sain paljon paremman ja mikä parasta niin tällä nykyisellä on oma pyörä jo ostettuna minun innostamana.
Vanhaa eukkoa ei saanut pyörän kyytiin kuin pari kertaa 15 vuoden aikana, eli ei mikään yhteinen harrastus.

Kertaakaan ei oo tullut emäntä kyytiin, eikä varmaan koskaan tulekaan
sad_orig.gif
No heko-heko
biggrin.gif
asiaan tottuneena ei harmita lainkaan, pikemminkin päinvastoin
062802jumpie_prv.gif

Kyllähän tuo parempikin puolisko haluais harrastaa, vaan kun ei ole rahaa. Opiskelija kun hän on. Ja kyydittäminenkin on jokseenkin p*rseestä. Mieluummin ajelen yksin.

Mä olen äänestyksessä tähän mennessä se ainut, joka äänesti "vain nainen harrastaa"! Odotan kiinnostuneena, tuleeks muita vai oonko ainut outolintu tässä suhteessa.  Siippa ei ole kiinnostunut mopoilusta eikä koneista ylipäänsä mut mä olen. Mitäs outoa siinä on??? Odotan, että mun pikku tyttöni kasvaa mulle mopoilukaveriks, se jo odottaa millon saa oman mopon! Äitin tyttö...  
inlove.gif
Toisaalta yksin ja omien kavereiden kanssakin voi ajaa.

Mä olen äänestyksessä tähän mennessä se ainut, joka äänesti "vain nainen harrastaa"! Odotan kiinnostuneena, tuleeks muita vai oonko ainut outolintu tässä suhteessa. Siippa ei ole kiinnostunut mopoilusta eikä koneista ylipäänsä mut mä olen. Mitäs outoa siinä on??? Odotan, että mun pikku tyttöni kasvaa mulle mopoilukaveriks, se jo odottaa millon saa oman mopon! Äitin tyttö...
inlove.gif
Toisaalta yksin ja omien kavereiden kanssakin voi ajaa.
.. et lainkaan outo.. vauhdikas vainen
033102beer_1_prv.gif

About 150 km on vaimo ollut kyydissä 9000:sta, joten mitenköhän tuo lienee? Lapsetkin on molemmat olleet lähes 500 km.

Ajoittain mamma kyydissä.. Enempi kuitenkin ajelen yksin. Joskus hän on jopa fiiliksissään uhonnut ostaa oman
062802moto_prv.gif
mutta vielä mennään yhdellä mopolla.

Pääsääntöisesti yksin tullut ajettua, tosin vasta ensimmäistä kautta oma pyörä.

Mutta aika iloinen yllätys oli kun vaimo lainasi tutulta varusteet ja pistettiin pieni lenkki keväällä. Sitten kun vielä totesi "Eihän se ollut ollenkaan paskempaa..." pilke silmäkulmassa
biggrin.gif

Vaimo hommasi itselleen ajokamppeet, joten ainakin on kova yritys harrastaa yhdessä ajelua.

Pari kertaa ollaan kesän aikana yhdessä menty ajamaan kun tuo 1,5-vuotias pikkuneiti antaa niin harvoin yhteistä aikaa että on aika harvat kilometrit yhdessä, mutta ehkä sitäkin paremmat sitten.
sport05.gif

Kyllähän tää muijakultaa kyydittis vaikka minne mut hää ei halua kyytiin. Niimpä raksin takatapitkii veks, eik sillä oo mitään vastaan vaik viikonloppuja käyn dokaamassa eripuolella suomee
smile_org.gif

Back