• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti risteyskolarissa Hämeenkyrössä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelluK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
factoryrider sanoi:
Harvinaisen veemäistä lähtee vetämää kolari paikalta. Alku kesästä ku ite otin mukkelismakkelis pyörän kanssa, tosin toista osapuolta ei siinä ollu mut ainut silminnäkijä lähti juosten karkuun ja jätti miut oman onneni nojaan. Onneks ei mennyku luita poikki ni sai ite soitettua avun paikalle

terkale sanoi:
Silminnäkijä jos erehtyy vaikka soittamaan lanssin ja hätäkeskuspäivystäjää ei oikein hotsita moista lähettää, voi saada syytettä heitteillejätöstä. Onnettomuustapauksessa voi joutua matkustamaan kuulusteluihin tai todistajaksi oikeudenkäyntiin joita ei korvata käytännössä mitenkään. Pahimmillaan syyllinen osapuoli käy vielä uhkailemassa todistajaa ja vaikka polttaa auton tms.

Muualle katseleminen tai karkuun pinkominen on ihan hyvä vaihtoehto.

Nimim tyhmä joka ei ole tuota oikein ymmärtänyt.

Vähän "eri" case kyseessä.

terkale sanoi:
Ei vaan moottoripyörä nimenomaan tuli takaa ja törmäsi kuorma-auton perään. Onnettomuutta ei olisi tapahtunut jos kuorma-auto olisi vain jatkanut matkaansa eikä hidastanut kääntymistä varten.

No niin nyt aukesi......Niin mitä väärä tuossa se auton kuljettaja sitten teki, sen että se käänty. Sori nyt mulla menee ihan ohi, että se ei olisi saanut kääntyä

Husky510 sanoi:
No niin nyt aukesi......Niin mitä väärä tuossa se auton kuljettaja sitten teki, sen että se käänty. Sori nyt mulla menee ihan ohi, että se ei olisi saanut kääntyä

Sun täytyy nyt vaan itse lisätä ne hyppyläpsyhymiöt lukemasi perään.

Husky510 sanoi:

Ei mitään:) Se vaan nyt on niin, että kun vetomies vaan vähän vaarantelee itseään, on muiden käyttäydyttävä siten kuin se odottaa. Kuka nyt koskaan on kuorma-auton nähnyt mihinkään kääntyvän?

Back