Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikö ikinä... 80 rajoitus aluelle tultaessa.... itse tunnustan joskus matinkylän rampista noustessa länärille nopeuden nousseen... tosin vai hetkellisesti..muttei mitään +60 km/h lukemia nyt kuitenkaan.
No eipäs yleistetä, ja kalibroidaan se nopeusmittari!Joo kauhea on kiire, yleensä muoviluoti kuskeilla.
Ite jos ajan satasen alueella mittarin mukaan 110km/h,yleensä joudun ohitetuksi. Ja sitten seuraavalla huoltiksella samat mopot parkissa.![]()
![]()
Kiire on kiire ja haudassahan on aikaa maata.
niin on Linja-auto kuskeillakin ja taksi kuskeilla ja Tj sain juuri palkankorotuksen ja ostin uuden suurimman ja kalleimman pyörän kuskeilla ja kustomi kuskeilla ja Äideillä ja sedillä kaikillahan tässä on saatanallinen kiire....Mutta kai sitä saa FinnoilinKesoilille sentään kahville topataJoo kauhea on kiire, yleensä muoviluoti kuskeilla.
Ite jos ajan satasen alueella mittarin mukaan 110km/h,yleensä joudun ohitetuksi. Ja sitten seuraavalla huoltiksella samat mopot parkissa.![]()
![]()
Kiire on kiire ja haudassahan on aikaa maata.
Jo pitkään olen pähkäillyt Sigman sijoituspaikkaa...No eipäs yleistetä, ja kalibroidaan se nopeusmittari!![]()
Ei ole... Se on jääny jo kii...Onkos tuo se sama Viininpunainen kaahari kun aiemminkin jo Kokkolaa terrorisoi......![]()
Jo osaatkin kuvata moottoripyöräilyn tylsäksi lajiksi. Että "lähdenpä tästä sääntöjä noudattamaan!"Perusasia on kuitenkin siirtyä kaksipyöräisellä motoroidulla ajoneuvolla pisteestä a pisteeseen b, noudattaen tiemerkintöjen ajo-määräyksiä ja -ohjeita.
CB Hondassa on tarkka mittari. 99/100 (näyttämä/todellinen nopeus). Referenssinä käytetty Garmin GPS72 -paikannuslaitetta.No eipäs yleistetä, ja kalibroidaan se nopeusmittari!![]()
Hauska huomata, että me molemmat kunnioitamme todellisia vetomiehiä. Ehkä mekin vielä joskus...Sankarini...![]()
![]()
Kotoisa tunne ?-)Mulla on mopossa hieno ominaisuus... Vauhtia yli 140km/h ni puskee kaikki ilmat jalkojen väliin ja avaa kinttujaOn se sit niin hiano tunne että ei voi ajaa hiljempaa![]()
![]()
#Reps#Kotoisa tunne ?-)Mulla on mopossa hieno ominaisuus... Vauhtia yli 140km/h ni puskee kaikki ilmat jalkojen väliin ja avaa kinttujaOn se sit niin hiano tunne että ei voi ajaa hiljempaa![]()
![]()
No, upeampaa on kai sitten todeta "lähdenpä tästä sääntöjä rikkomaan ja muita tielläliikkujia pelottelemaan!".....Jo osaatkin kuvata moottoripyöräilyn tylsäksi lajiksi. Että "lähdenpä tästä sääntöjä noudattamaan!"Perusasia on kuitenkin siirtyä kaksipyöräisellä motoroidulla ajoneuvolla pisteestä a pisteeseen b, noudattaen tiemerkintöjen ajo-määräyksiä ja -ohjeita.
Älä h*lvetissä tuollaisia kommentteja heittele. Kohta tulee huumorintajuton tasa-arvovaltuutettu Päivi Romanov ja leimaa sinut sovinistisiaksi.Kotoisa tunne ?-)Mulla on mopossa hieno ominaisuus... Vauhtia yli 140km/h ni puskee kaikki ilmat jalkojen väliin ja avaa kinttujaOn se sit niin hiano tunne että ei voi ajaa hiljempaa![]()
![]()
Tuo kuulostaa heti paljon hauskemmaltaNo, upeampaa on kai sitten todeta "lähdenpä tästä sääntöjä rikkomaan ja muita tielläliikkujia pelottelemaan!".....Jo osaatkin kuvata moottoripyöräilyn tylsäksi lajiksi. Että "lähdenpä tästä sääntöjä noudattamaan!"Perusasia on kuitenkin siirtyä kaksipyöräisellä motoroidulla ajoneuvolla pisteestä a pisteeseen b, noudattaen tiemerkintöjen ajo-määräyksiä ja -ohjeita.![]()